Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک شاهکویی از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبار سال ۹۹ ساخت پارک موزه به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سردار علی ملک شاهکویی» امروز(سه شنبه ۱۲ آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: پروژه مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس استان از آذر سال ۹۷ با حضور مسئولان از سر گرفته شد و در آن زمان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شهرداری و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع استانی برای ساخت این پروژه اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص داده شده و ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ و ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ بنا است اختصاص یابد.


ملک شاهکویی یادآو شد: امسال تا کنون ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و امیدواریم مابقی آن تا پابان سال اختصاص یابد.

 

وی یادآور شد: این مکان بزرگترین مرکز گردشگری استان خواهد بود و سازه هنری خوبی برای آن به کارگیری شده است و شامل بخش های موزه آرایی، کتابخانه، مرکز اسناد جامع دفاع مقدس، سالن آمفی تئاتر و ... است.


مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان متذکر شد: تا سال ۹۷ حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی این پروژه داشته و این پیشرفت به ۴۰ درصد رسیده است‌.


ملک شاهکویی یادآور شد: برای تکمیل پروژه برآورد ما این است که حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و ممکن است ساخت آن نیاز به اعتبار بیشتر شود‌.


وی با بیان اینکه اعتبارات ساخت این پارک موزه دفاع مقدس از منابع ملی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۹۸ کار اسکلت و سفت کاری تمام شود ولی مراحل نازک کاری آن در سال ۹۹ شروع شود.


مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان یادآور شد: زیربنای این پارک موزه ۴ هزار و ۱۷۶ متر است و یک هزار و ۶۵۶ متر کل زمینی است که در اختیار داریم و این مجتمع در ۴ طبقه ساخته می شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اصفهان استان همدان کانون های مساجد شیراز مجلس شورای اسلامی پارک موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی