Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن حسینی گفت: آذربایجان غربی با کمک مشارکت های مردمی تو.انست رتبه پنجم کشوری در بازسازی عتبات و اماکن مقدسه را به نام خود ثبت کند.

« سید حسن حسینی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: مردم آذربایجان غربی 8 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات در کربلا، کاظمین، نجف، سامرا و سوریه کمک کردند.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در سال جاری قابل مقایسه با سال های گذشته نیست، افزود: آذربایجان غربی تا سال 95 رتبه 30 کشوری را دارا بود که امسال این رتبه تک رقمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: 95 درصد تعهدات در سال جاری جذب شده است که تا امروز نسبت به زمان مشابه در سال گذشته شاهد افزایش 50 درصدی هستیم و پیش بینی می شود تا پایان سال یک هزار میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شود.

 

حسینی خاطر نشان کرد: سهم استان از بازسازی عتبات مقدسه در سال جاری 2 هزار متر مربع است که یک هزار متر مربع آن صحن حضرت زهرا (س) به اتمام رسیده است.

 

این مسئول با بیان اینکه بازسازی یک هزار متر مربع از صحن عقلیه بنی هاشم در کربلا نیز به عهده آذربایجان غربی است، ادامه داد: 40 میلیارد ریال برای بازسازی این صحن هزینه برآورد شده است.

 

وی گفت: بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف بزرگترین پروژه جهان اسلام است که دارای مساحتی حدود 220 هزار متر مربع است.

 

گفتنی است، شماره حساب های 1225812717851 بانک انصار و 6041111 بانک رسالت پذیرای کمک های مردمی به ستاد اربعین هستند.

 

همچنین، شماره حساب های 122542717851 بانک انصار و 010303353500 بانک ملی پذیرای کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات می باشد.  

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن بسیج شهدا بازسازی عتبات عالیات مشارکت مردمی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  مجتبی حمزه نژاد افزود: این ناپایداری‌های موقتی در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز هم دور از انتظار نیست.

وی گفت: سامانه همرفتی تا روز جمعه در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد وجود دارد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود و شدت وزش باد، شب در محدوده تنگه هرمز به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد شناور‌های سبک بعدازظهر و شب از رفت و آمد دریایی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید؛ صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

وی افزود: روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات، افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

امروز از دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی