Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: معترضین به عدم دریافت بسته حمایتی، منتظر کد رهگیری نمانند. ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ غلامرضا اشرفی اظهار داشت: به منظور رفاه حال سرپرستان خانوار که امکان مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی برای خرید سیم کارت و ثبت درخواست در سامانه *6369# ندارند و نیز افرادی که به دلیل برخی مشکلات ارسال پیامک، پس از ثبت درخواست در این سامانه کد رهگیری را دریافت نکرده اند از دیروز 11 آذرماه امکان وارد کردن شماره حساب واریز یارانه، به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir فراهم شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان می بایست با وارد کردن کد ملی، و شماره حساب واریز یارانه و کد امنیتی که در سایت برایشان نمایش داده می‌شود اقدام به ثبت درخواست رسیدگی به طرح حمایت معیشتی کنند.

طرح حمایت معیشتی دولت ارتباطی به یارانه نقدی نداردمهلت ثبت‌نام در سایت جاماندگان یارانه حمایت معیشتی اعلام شدمتقاضیان دریافت "یارانه حمایت معیشتی" باید در سایت هم ثبت‌نام کنند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: لازم به ذکر است با توجه به اینکه سایت مذکور در بستر شبکه ملی اطلاعات کشور اقدام به ارائه سرویس می‌کند در زمان مراجعه به سایت باید تمامی فیلترشکن ها غیرفعال شوند در غیر این صورت سایت پیغام خطا را نمایش داده و کد امنیتی را به کاربر نشان نمی‌دهد.

اشرفی بیان کرد: بر اساس اعلام معاونت رفاه وزارت متبوع، تعداد زیادی از سرپرستان خانوار برای دریافت بسته حمایت معیشتی کد رهگیری دریافت کرده‌اند، آن دسته از افرادی که کد رهگیری دریافت نکرده‌اند ظرف امروز و فردا این کد را دریافت خواهند کرد و در این مورد جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی عنوان کرد: بر اساس اطلاعیه شماره (6) ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت مراجعه به سایت حمایت معیشتی تا 20 آذر است. هموطنان می‌توانند تا تاریخ 20 آذرسال جاری برای ثبت درخواست رسیدگی به سایت Hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به اینکه شماره گیری با کد دستوری #6369* نیز به حداقل رسیده است طبق اعلام قبلی امروز سه شنبه 12 آذرآخرین فرصت شماره گیری با این کد دستوری است و درصورت نیاز و ایجاد تقاضا هفته آینده نیز فرصتی برای سرپرستان خانواری که ازاین کد دستوری استفاده نکرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام/252/ز

R41348/P/S6,56/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی

این مطلب را صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت به خبرنگار قدس آنلاین گفت.

وی در پاسخ به این که برای اجرای قانون جدید تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعت کاری به ۱۴۰ ساعت در هفته در بخش خصوصی برای برقراری عدالت اجتماعی میان کارکنان دولت و بخش خصوصی زیر مجموعه مقررات تامین اجتماعی چه اقدامی صورت گرفته، با اشاره به اینکه قانون کاهش ساعت کار کارکنان دولت و تعطیلی پنجشنبه ها مصوبه مجلس است، گفت: ما تابع قانون هستیم و اگر نمایندگان مردم در قوه مقننه این تغییر را برای بخش خصوصی و تامین اجتماعی هم تصویب و ابلاغ کنند ما حتما اجرا می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد  آخرین وضعیت لایحه تعیین حقوق و دستمزدها در مجلس هم گفت:  همکاران ما در حال کارشناسی این طرح هستند و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و سپس ما آنرا تقدیم دولت می‌کنیم تا  پس از تصویب به مجلس تقدیم شود.

مرتضوی درباره ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی هم تأکید کرد این طرح نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم تازه ای وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، بخصوص دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود