Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری روز سه‌شنبه در جریان دیدار با خانواده شهید سروان رضا صیادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توطئه‌های دشمنان با کمک مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خنثی شدند و آرامش در کشور و استان خوزستان حکمفرما شد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی از افراد اخلاگر و شرور اظهارداشت: تعداد دیگری از این افراد نیز شناسایی شده‌اند که بزودی دستگیر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افزود: امیدواریم برخورد با مخلان نظم و امنیت درس عبرتی برای سایر افرادی باشد که از خارج از کشور دستور می‌گیرند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و همواره برای دفاع از ولایت، امنیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه حاضر می‌شوند.

سردار اشتری با تقدری از زحمات خانواده شهید صیادی اظهارداشت: این شهید والامقام با شجاعت هوشمندانه خود از امنیت و جان و مال مردم دفاع کرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه در سفر به شهرستان شوش با خانواده شهید رضاصیادی که در جریان ناآرامی‌های اخیر در ماهشهر شهید شد، دیدار کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان و امام جمعه شوش، سردار اشتری را در این دیدار همراهی می‌کردند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دیدار گروه‌های مختلف روحانیان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، اساتید، دانشجویان، ورزشکاران و اعضای تشکل‌های مردمی با سردار رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد حاضران با سر دادن شعارهایی از اقدامات پلیس استان در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح نور تجلیل کردند.

در ادامه حاضران با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است، اذعان کردند: حمایت و پشتیبانی از پلیس در اجرای قانون وظیفه همه آحاد جامعه به شمار می‌رود و با تمام اقدامات مغرضانه، پلیس همچنان شریف و مورد اعتماد مردم است.

مردم اعلام کردند امروز این جمعیت آمده است که اعلام پشتیبانی و حمایت کند از پلیسی که امنیت آحاد جامعه را فراهم می‌کند و ما قدردان نیروی ارزشمند و خدوم و انقلابی هستیم و امنیت امروز جامعه مرهون رشادت و فداکاری‌های سبز قامتان فراجا در سراسر ایران اسلامی است.
در ادامه فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام امکانات و ابزار موجود در خدمت امنیت و آسایش آحاد جامعه است، گفت: امنیت امروز امنیت درون‌زا و مردم پایه است.

سردار رفیعی کیا گفت: افراد بصیر و صالح مایه سربلندی و افتخار جامعه و باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف متعالی تا سرمنزل مقصود هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در انتها از حضور تعدادی از افراد معتمد و حامیان طرح‌های انتظامی تجلیل کرد و گفت: وجود این افراد معتمد و حامی طرح‌های انتظامی باعث افتخار این فرماندهی است..

دیگر خبرها

  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه