Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:50:19 GMT

موکریان مهاباد سهمیه لیگ دسته ۳ کشور را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۹۲۴۰

موکریان مهاباد سهمیه لیگ دسته ۳ کشور را از دست داد

رییس هیات فوتبال مهاباد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم موکریان این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور با انجام ۱۲ بازی و کسب تنها هشت امتیاز نتوانست سهمیه خود را در این دسته حفظ کند و سال آینده باید در سطح استان رقابت کند.

سیاوش شیخ‌آقایی گفت: موکریان مهاباد در این رقابت‌ها ۹ باخت، یک تساوی و ۲ برد را به دست آورد و با دریافت ۳۷ گل و تفاضل منفی ۲۵ یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ دسته ۳ کشور لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این گروه تیم‌های شهاب زنجان، سرخپوشان تبریز، کشاورز بوکان، طلایه‌داران قزوین، مهر اردبیل و شاهین کوثر اردبیل نیز به همراه تیم موکریان به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

وی  با بیان اینکه از این گروه سه تیم به لیگ دسته دوم کشور صعود کردند، افزود: عقاب تهران، محتشم تبریز و مقاومت آستارا به ترتیب با کسب جایگاه اول، دوم و سوم به لیگ دسته دوم کشور صعود کردند.

موکریان مهاباد در گروه سوم لیگ دسته ۳ کشور با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، کشاورز بوکان، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد معان و مقاومت آستارا هم‌گروه‌ بود.

لیگ دسته ۳ فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که مسابقات آن در ۲ مرحله برگزار می‌شود. 

آذربایجان‌غربی در این مرحله دارای چهار نماینده شامل تیم‌های موکریان مهاباد، سلدوز نقده، کشاورز بوکان و کاویان نقده بود.

سال گذشته نیز تیم فوتبال موکریان مهاباد در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور با قرار گرفتن در جایگاه دهم از راه‌یابی به لیگ دسته دوم کشور بازمانده بود.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی و یک تیم در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور دارد.

برچسب‌ها فوتبال مهاباد ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مهاباد ورزشی فوتبال مهاباد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد

به گزارش «تابناک»، علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد