Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه نصب و راه‌اندازی ۸۵ دستگاه آب‌شیرین‌کن برای ۱۴۰ روستای استان میان شرکت آبفای روستایی خوزستان و یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.

عادل حرباوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تفاهم‌نامه نصب و راه‌اندازی ۸۵ دستگاه آب‌شیرین‌کن برای ۱۴۰ روستای استان با ارزش ریالی ۱۵ میلیارد تومان منعقد شده است که این دستگاه‌ها با سرمایه‌گذاری شرکت دانش بنیان پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر در استان نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده این دستگاه‌ها تا پایان سال ۹۹ در روستاهای استان خوزستان نصب و راه‌اندازی می‌شوند تا مردم در روستاهای خوزستان از آب شرب با کیفیت و پایدار بهره‌مند شوند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با بیان اینکه به دنبال استفاده از روش‌های نوین در فرآیند تصفیه آب در شرکت آبفای روستایی خوزستان هستیم، تصریح کرد: استفاده از دانش روز دنیا در افزایش شاخص‌های کمی و کیفی آب شرب روستاها تاثیر بسیار زیادی دارد و از این رو به دنبال آن هستیم تا از دانش روز دنیا در صنعت آبفا روستایی کمک بگیریم.

حرباوی عنوان کرد: اولویت تعیین شده در نصب و راه‌اندازی این سامانه‌ها، در تاسیسات پرمصرفی است که هزینه‌های بهره‌برداری بالایی نیز دارند. همچنین تاسیسات آبرسانی که به لحاظ کمی و کیفی دچار تنش هستند، در اولویت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه های آب شیرین کن آب روستایی آبفار استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تعهد دولت در تأمین مسکن مورد نیاز جامعه، اظهار کرد: مقرر شده سالانه ۵۰۰ هزار قطعه زمین رایگان به صورت ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح کشور در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی اضافهه کرد: سهم استان بوشهر سالانه ۱۰ هزار قطعه اختصاص داده شده، اما با برنامه‌ریزی و رایزنی صورت گرفته تلاش خواهیم کرد سالانه ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در این استان در اختیار متقاضیان جهت ساخت واحدهای مسکونی قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خواستار همکاری برای تصویب الحاق هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی در محدوده روستاها در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر شد و افزود: باید تلاش شود تا با در اولویت قرار دادن این مهم در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، زمینه ساخت واحد مسکونی و واگذاری اراضی به جامعه هدف تسریع شود.

اجرای طرح منظومه‌های روستایی

وی در خصوص سهمیه قیر رایگان برای آسفالت معابر روستاها نیز گفت: بر اساس مجوز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، سهم مشارکت بنیاد مسکن استان جهت آسفالت معابر روستایی ۷۰ درصد و سهم دهیاری‌ها نیز ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است.

برومند با اشاره به اهمیت اجرای طرح منظومه‌های روستایی گفت: استان بوشهر به عنوان سیزدهمین استان در کشور جهت اجرای طرح منظومه‌های روستایی انتخاب شده که با برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات صورت گرفته در سال جاری در شهرستان گناوه منظومه‌های روستایی با محوریت اشتغال اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6078765

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • تولید دستگاه طیف‌سنج نوری برای تعیین غلظت مواد محلول در آب
  • دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد
  • فیلم | قصه زیر و زبرهای شیرین کنی‌ها | گویشی که ثبت ملی شد