Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیراجرایی مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره تلاوت های مجلسی و مردمی سال ۹۸از برگزاری این جشنواره همزمان با شام میلاد امام حسن عسکری علیه السلام در مسجد امام حسین خیابان مهدیه خبر داد.

سیدمحمدعلی موسوی در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه چهارهمین دوره تلاوت های مجلسی و مردمی کشور، امسال در بازه زمانی آبان تا بهمن برگزار می شود؛ افزود: دوره های قبلی  صرفاً در تهران برگزار می شد که به تدریج به استان ها هم تسری پیدا کرد و استان ها برگزار کننده شدند و نمایندگان خود را انتخاب و به مسابقات کشوری اعزام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دبیراجرایی مرحله استانی چهاردهمین دوره جشنواره تلاوت های مجلسی و مردمی سال 98 گفت: تفاوت این رویداد با مسابقات معمولی این است کارشناسان و داوران، انتخاب نمی کنند بلکه قاری برتر با نظر مردم انتخات می شود گرچه کارشناسان هم در این جلسه حضور دارند و نظر خود را اعلام می کنند.

 

 

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت کاملاً مردمی است و بیشتر هزینه های آن توسط خیرین تأمین می شود؛ افزود: جلساتی با اداره کل ارشاد و دفتر فعالیت های امور قرآنی آن برگزار کردیم و کمک کردند و رابط دیگر دستگاه ها شد تا از کمک آنها استفاده کنیم.

 

موسوی از برگزاری این جشنواره در پنجشنبه شب جاری(14 آذر) همزمان با شام میلاد امام حسن عسکری علیه السلام در مسجد امام حسین خیابان مهدیه خبر داد.

 

وی ادامه داد: طی این مراسم هفت تلاوت اجرا و به سه قاری بهتر رأی داده می شود و کسی که بیشترین رأی را کسب کرد انتخاب و 10 میلیون یال جایزه نقدی دریافت و به مسابقات کشوری در تهران هم اعزام می شود.

 

موسوی از تدارک 360 کمک هزینه مشهد مقدس به همه  شرکت کنندان در سطح کشور خبر داد و افزود: 10 جایزه یک میلیون ریالی به کرمان تعلق می گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: داوود جعفری از قراءبین المللی دهه 60 دبیر اجرایی جشنواره کشوری است.

 

جشنواره تلاوت‌های مجلسی در بیش از ۶۰ شهر ایران برگزار می شود و یکی از اهداف اصلی برگزاری آن، معرفی جلسات قرآن مطلوب شهرستان‌ها برای قرآن‌دوستان است.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس خبرگزاری شبستان مسجد مجلس شورای اسلامی یادواره شهدا جشنواره تلاوت های مجلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ این جشنواره سالانه با هدف کمک به توسعه فرهنگی منطقه دلوار به همت دکتر بشیر علوی استاد دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود.

علوی می‌گوید: فراخوان جشنواره آبان سال ۱۴۰۲ در دو بخش داستان و شعر و در سه رده سنی منتشر شد.

به گفته اسن استاد دانشگاه در مجموع ۵۱ داستان وشعر به دبیرخانه جشنواره رسید که در پایان ۲۱ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

 این طرح مبتکرانه فرهنگی با هزینه شخصی دکتر علوی و با هدف تشویق جوانان در عرصه شعر و داستان برگزار می‌شود.

بشیر علوی متولد ۱۳۵۴ اهل روستای جائینک بخش دلوار و دانش آموخته و مدرس ادبیات فارسی است که ۳ دهه است در حوزه ادبیات فعالیت دارد و ۱۵ سال است که افزون بر تدریس به پژوهش در زمینه ادبیات هم مشغول است بیشتر پژوهش‌های او در حوزه نقد و نسخه شناسی است.   علوی کارشناسی خود را در دانشگاه خوارزمی تهران، کارشناسی ارشد را در دانشگاه یزد و دکترا را در دانشگاه شیراز گذرانده و از اواخر ۸۰ به نویسندگی روی آورده است.

تا کنون ۱۰ اثر از وی منتشر شده است.

شناخت نامه شعر زنان، دیوان وصلی سمرقندی، منظومه نو یافته، دیوان اشعار علامه بلادی، از جوئینک تا گوئینک، بقیه النقیه، ضمیمه اللطیفه از جمله آثار منتشر شده وی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس
  • تاج: لیگ برتر ایران پیر است/ جشن برترین‌های لیگ با مدل AFC برگزار می‌شود
  • برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جاده ابریشم در سمنان
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ
  • برترین‌های رشته نمایش ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم معرفی شدند
  • معرفی برترین های آثار مستند رادیویی در جشنواره ملی پژواک