Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:47:26 GMT

ثبت‌نام ۲۷ نفر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۹۶۸۰

ثبت‌نام ۲۷ نفر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس

ایسنا/زنجان مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان گفت: در دو روز نخست ثبت‌نام، ۲۷ نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس، ثبت‌نام کرده‌اند.

خیرالله ترخانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آمار ثبت‌نام‌کنندگان کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در پایان دو روز اول ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، در مجموع ۲۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که شامل ۱۶ نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حوزه ابهر و خرم‌دره ۴ نفر، حوزه ماه‌نشان و ایجرود و دهستان‌های قلتوق و بوغداکندی ۲ نفر و خدابنده ۵ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در رابطه با تعداد کاندیداهای خانم، ادامه داد: در این دو روز فقط یک نفر خانم کاندیداتوری خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به ثبت رسانده است.

وی افزود : امسال زنجان چهار حوزه انتخابی دارد که فرمانداری‌ شهرستان‌های زنجان، ماه‌نشان، خدابنده و ابهر مرکز ثبت‌نام برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

ترخانی تصریح کرد: متقاضیان حضور در دوره بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی‌، می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم، ثبت‌نام خود را به عمل آورند.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان متذکر شد: ثبت‌نام از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر و به مدت ۶ روز انجام می‌شود و این مدت زمان نیز تمدید نخواهد شد و این بازه زمانی همزمان با سراسر کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری زنجان کاندیداتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود