Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ والیبال در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری بازی‌های لیگ اظهار داشت: بازی‌های لیگ تعطیل شد و به تمامی تیم‌ها که در تیم ملی بازیکن دارند یا ندارند اعلام کردیم، در صورتی که مایل باشند و توافق کنند، بازی‌ها را برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت بازی‌های لیگ از ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود.  

پورحسن درباره دیدار‌هایی که در این هفته برگزار می‌شود گفت: روز چهارشنبه یک بازی برگزار می‌شود که میان شهداب یزد و اردکان خواهد بود و برگزاری بقیه بازی‌ها به توافق تیم‌ها  بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: فدراسیون مختار است لیگ را تعطیل کند/ سالن‌های والیبال باید به ویدئو چک مجهز شوند

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که زمان اتمام بازی‌های لیگ مشخص شده گفت: مسابقات لیگ تا فروردین سال آینده به اتمام خواهد رسید.  

انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس سازمان لیگ والیبال درباره به تعویق افتادن بازی‌های لیگ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، سومین اردوی تیم والیبال نشسته بانوان در حالی به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در آخرین رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک آماده می‌کنند.   این اردو با دعوت از ۱۲ بازیکن، تا نهم فروردین در سالن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ادامه خواهد داشت و پس از آن بانوان ایرانی جمعه ۱۰ فروردین به چین سفر می‌کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه پاریس ۲۰۲۴ بیازمایند.   در این اردو معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی (خراسان‌رضوی)، حدیث رضایی، زینب ملکی (اصفهان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی‌عارف (همدان)، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی (کرمان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، مهری فلاحی و سپیده جمال‌دوست‌املش (گیلان) تمرینات خود را به سرمربیگری لیلا بریانیان پیگیری می‌کنند. فرید صائبی نیز به عنوان مشاور فنی ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.   آخرین مسابقات کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۱۵ تا ۲۲ فروردین به میزبانی چین در شهر دالی برگزار می‌شود و در بخش بانوان، تیم‌های ایران، آلمان، ژاپن، مغولستان، اسلوانی، تایلند و اوکراین برای دستیابی به جواز حضور در هفدهمین دوره بازی‌های تابستانی پارالمپیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.   گفتنی است؛ (در صورت کسب سهمیه)، اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان به بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ منوط به بررسی و تصمیم کمیته فنی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مکس ابرل: هنوز به قهرمانی لیگ امیدوارم؛ آینده کیمیش به سرمربی بعدی بستگی دارد
  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود