Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@11:40:46 GMT

اختصاص سالن به هیات‌های ورزش ناشنوایان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۹۸۲۹

اختصاص سالن به هیات‌های ورزش ناشنوایان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهران تیشه‌گران، سه‌شنبه ۱۲ آذر در مجمع انتخاباتی رئیس هیات ورزش ناشنوایان قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان افزود: برخی هیات‌های ورزش ناشنوایان کشور حتی از داشتن اتاقی برای فعالیت نیز محروم بوده‌اند، که برای رفع این مشکل زیرساختی، وزیر ورزش و جوانان دستور لازم برای تامین سالن اختصاصی به هیات‌های ورزش ناشنوایان را به استان‌ها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این فدراسیون خانه ناشنوایان است و تمام مربیان رشته‌های مختلف زیرمجموعه ملزم هستند که از افراد ناشنوا به‌عنوان کمک‌مربی استفاده کنند. هم‌اکنون تمام مربیان و سرمربیان تیم‌های ملی این فدراسیون، شنوا هستند، چراکه در حال حاضر هیچ ناشنوایی که در حد مربیگری تیم ملی در رشته‌های مختلف این فدراسیون باشد را در اختیار نداریم.

تیشه‌گران بابیان این‌که آموزش مربی‌گری و داوری در فدراسیون ناشنوایان در اولویت قرار گرفته است، افزود: برنامه‌ریزی این فدراسیون تربیت مربی و سرمربی ناشنوا و استفاده از این افراد در رشته‌های مختلف تیم ملی ناشنوایان است.

رئیس فدراسیون ناشنوایان ادامه داد: بهزیستی، شهرداری و آموزش استثنایی ازجمله نهادهایی است که دارای ظرفیت‌های خوبی برای کمک به جامعه ناشنوایان هستند که باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود.

وی بابیان این‌که فدراسیون ناشنوایان ازنظر منابع مالی بسیار ضعیف است گفت: جذب حامی مالی به‌عنوان یک اولویت باید در دستور کار هیات‌های ورزش ناشنوایان کشور قرار گیرد.

تیشه‌گران ادامه داد: سال آینده ۱۱ مسابقه جهانی در ۱۱ رشته ناشنوایان در پیش داریم که برای تامین هزینه اعزام به این مسابقه‌ها پیگیری‌های بسیار زیادی در حال انجام است.

وی بابیان این‌که هیات ناشنوایان قم جزو ۱۰ هیات برتر کشور است، گفت: انتظار ما از این هیات این است که برای توسعه رشته‌های ورزشی این هیات شبانه‌روز فعالیت داشته باشند.

در مجمع انتخاباتی، مصطفی علیزاده برای سومین بار به‌عنوان رییس هیات ناشنوایان قم انتخاب شد.

بیش از چهار هزار ناشنوا در استان وجود دارند که از این تعداد حدود ۲۰۰ تن به‌طور مستمر مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

کد خبر 467560 برچسب‌ها ورزش معلولان فدراسیون‌ها ناشنوایی معلول و معلولیت استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ورزش معلولان فدراسیون ها ناشنوایی معلول و معلولیت استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت

فتح الله توسلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از روند توزیع اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس در شهرستان ابراز گله مندی کرد و گفت: از ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار تجهیز و نوسازی استان فقط ۳ درصد برای شهرستان پیش بینی شده که سهم کبودراهنگ ۶ میلیارد تومان است و کمترین اعتبار در استان است این در حالی است که ۲۵ مدرسه شهرستان نیازمند نوسازی و مرمت و تجهیز است.

وی افزود: نیروگاه شهید مفتح اعلام آمادگی کرده که ۴ مدرسه در شهرستان کبودراهنگ احداث کند و باید پیگیری شود.

توسلی تاکید کرد: اداره آموزش وپرورش شیرین سو مستقل شده و باید اعتبارات و تجهیزات مستقل اعطا شود.

مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ گفت: برای حل مشکلات هنرستان‌های شهرستان و راه اندازی رشته‌های جدید و کاربردی اعتبارات لازم پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد در هفته معلم دهیاران و اعضای شورا‌ها با حضور در مدارس شهر‌ها و روستا‌ها از زحمات معلمان زحمت کش قدر دانی کنند.

حجت‌الاسلام باقری امام جمعه کبودراهنگ گفت: با هماهنگی انجام شده در راه اندازی مدارس معارف در بخش پسران و دختران حوزه‌های علمیه آمادگی همکاری دارند.

 مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: برای تجهیز اداره آموزش و پرورش شیرین سو ۴۰۰ میلیون تومان و برای تجهیز گرمایشی و سرمایشی و اداری و رایانه در این شهرستان بیش از ۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حمید شیرازیانی افزود: برای استانداردسازی فضا‌های آموزشی در حوزه ملی اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای شهرستان و اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان برای پایگاه شهید نوژه اختصاص یافته است.

شیرازیان گفت: برای استخر بیش از ۹ میلیارد تومان و برای پیست دو و میدانی ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.

سیدصالح اسدی مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ گفت: سالتحصیلی پیش رو مدرسه معارف دختران و سال آینده مدرسه معارف پسران در شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: در هفته معلم برنامه‌های مناسبتی در سطح شهرستان برای معلمین برگزار می‌شود.

رشته بهیاری برای دانش آموزان دختر و پسر راه اندازی شده و بیش از ۱ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات بهیاری پیش بینی شده است و نیازمنده احداث مدرسه مختص رشته بهیاری است.

در هنرستان‌های شهرستان رشته جدید سراجی و معماری داخلی راه اندازی شده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی