Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@13:42:44 GMT

معرفی مراکز تفریحی در وبسایت بازی گرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۴۹۸۳۱

معرفی مراکز تفریحی در وبسایت بازی گرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ، این مقاله به معرفی وبسایت بازی گرد می‌پردازد. هدف این سایت نمایش مراکز بازی به تفکیک شهر و استان و امکانات آن‌ها است. در ادامه اطلاعاتی برای افرادی که به دنبال مراکز بازی نزدیک به خود هستند و یا این که می‌خواهند از تعداد مرکز تفریحی و بازی موجود در شهر خود خبر داشته باشند، ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف وبسایت بازی گرد نمایش مراکز بازی به تفکیک شهر و استان و امکانات آن‌ها است.

از طریق این وبسایت می‌توان تمام مراکز بازی اعم از پارک‌ها، شهربازی ها، خانه‌های بازی و مهدکودک‌ها را مشاهده کرد که البته دسترسی کاربران به هر آیتم به سادگی قابل انجام است.

در صورتی که مرکز مورد نظر در لیست مراکز بازی، بازی گرد وجود نداشته باشد می‌توان با ثبت نام در سایت، اطلاعات مرکز بازی خود را از طریق پنل کاربری ثبت کرد یا این که از طریق ایمیل ثبت شده در سایت اقدام به ارسال اطلاعات مرکز بازی مورد نظر خود کرد.

همچنین افرادی که با مدیریت مراکز بازی در ارتباط هستند، می‌توانند با ارسال لینک ثبت نام آن‌ها را از وجود دایرکتوری مراکز بازی آگاه کنند. وبسایت بازی گرد دارای نقشه جستجوی مراکز بازی است که می‌تواند در یافتن مراکز بازی دلخواه کاربران بسیار موثر باشد.

صفحات مهم بازی گرد

صفحه اصلی بازی گرد دارای جعبه جستجوگر پیشرفته مراکز بازی را مشاهده کنید، است. در بخش اول جستجوگر، می‌توان شهر مورد نظر خود را از باکس اول انتخاب کد. در جعبه دوم امکان انتخاب نوع مرکز بازی فراهم شده است.

در جعبه سوم می‌توان هر آنچه که احتیاج است را نوشت و روی دکمه جستجو کلیک کرد. از طریق منوی بالایی وبسایت می‌توان به دسته بندی مراکز بازی دسترسی پیدا کرد.

در هر دسته شهرهایی که بیشترین تعداد مرکز را دارند در اولویت قرار داده شده‌اند و همچنین مناطق تفریحی را می‌توان از طریق مکان نما پیدا کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بازی گرد به آدرس www.bazigard.com مراجعه و انتقادات و پیشنهادات خود را به ایمیل info@bazigard.com ارسال کنند.

156 / 156 بازی گرد شهربازی بازی رایانه ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازی گرد شهربازی بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده در این منطقه را مورد بررسی قرار داد و از راه‌اندازی "ابر دولت" در قطب مرکز داده پیام خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر انصاری؛ معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد.

انصاری در ابتدای این بازدید نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه داشت، عملکرد این مجموعه فراتر از تکالیف تعیین شده ابزار دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام، ظرفیت‌های بالقوه بسیاری دارد که باید تدبیر شود تا این ظرفیت‌ها هرچه سریعتر بالفعل شود تا اثرات اقتصادی این توسعه بر اقتصاد کلان کل کشور اثرگذار باشد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های منطقه پیام جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد، افزود: یکی از این موارد ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

معاون وزیر ارتباطات همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده‌سازی کنیم.

هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری

انصاری همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه‌گذاران مراکز داده دانست.

در ابتدای این نشست اکبر قنبرپور؛ مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ارایه کرد و با اشاره به فعال شدن ظرفیت 2 نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

در ادامه نشست نیز نمایندگان شرکت‌های مرکز داده به بیان آخرین وضعیت و برنامه‌های آتی پروژه‌های خود پرداختند.

پس از پایان نشست، انصاری از محل احداث مراکز داده شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، آسیاتک و همراه پرداز زرین بازدید بعمل آورد و از نزدیک جزییات پیشرفت اجرای این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان