Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد مهدی کریمی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت:در پی اعلام خبری مبنی بر خرید لوازم خانگی از چندین فروشگاه توسط یک زوج جوان با دسته چک سرقتی، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:با اقدامات تخصصی پلیس آگاهی و بازنگری دوربین‌های مدار بسته فروشگاه ها، متهمان شناسایی و در هنگامی که قصد خرید قالی از مغازه دیگری را داشتند؛ دستگیر و در بازرسی از اموال متهمان دست چک سرقتی و اموال خریداری شده کشف که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کریمی گفت:متهمان با صدور ۶ فقره برگ چک اقدام به کلاهبرداری از چندین مغازه از قبیل مغازه لوازم خانگی، مواد خوراکی و لوازم بهداشتی و پته فروشی به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال کرده بودند.

این مقام انتظامی در پایان بیان داشت:کسبه و شهروندان برای انجام معاملات خود می‌توانند قبل از معامله از بانک مربوطه نسبت به استعلام و اصالت چک اقدام کنند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۱هزار لیتر سوخت قاچاق ازیک نفت کش

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از کامیون نفت‌کش خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور، رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در تداوم امر مبارزه با قاچاق سوخت کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "کرمان-بم" به یک دستگاه نفتکش مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو که از اصفهان بارگیری شده و قصد انتقال به شهرستان ایرانشهر را داشت، ۳۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

حسن پور با اشاره به دستگیری یک متهم بیان داشت: قاچاقچیان تحت عنوان حمل هیدروکربن، قصد فریب پلیس را داشتند که با هوشیاری ماموران موفق نشدند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۴۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بازداشت سه نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

جوانمرد گفت: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط پنج نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان