Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:02:28 GMT

مردم معابر شهری نامناسب برای معلولان را گزارش کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۰۰۵۳

مردم معابر شهری نامناسب برای معلولان را گزارش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم گشتاسبی راد ظهر سه شنبه در آیین روز جهانی معولیت با بیان اینکه هنوز عبور از خیابان برای کودکان، سالمندان و معلولان ما سخت است و باید این مهم را رفع کرد، از شهروندان خواست تا هر نقطه ای از این کلانشهر که برای معلولان مناسب سازی نشده به شماره ١٣٧ گزارش کنند.

وی افزود: سال‌هاست که اقداماتی برای سالمندان، کودکان و معلولان در سطح شهر انجام می‌شود اما پیشرفت کار اندک است و قابل مشاهده عمومی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخی اقدمات مانند اتوبوس‌هایی با علامت صندلی چرخدار در سطح شهر برای معلولان وجود دارد و یا وجود علامت روی برخی از اتوبوس‌ها و مترو ویژه معلولان را یادآوری کرد و گفت: علی‌رغم این اقدامات اما وقتی در سطح شهر قدم می زنیم مشاهده می‌کنیم که مشکلاتی برای تردد معلولان وجود دارد.

حمید آزرمی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز نیز در این مراسم خطاب به رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خواستار مناسب سازی فرهنگی به معنای اصلاح نگرش‌ها و باورهای فرهنگی نسبت به معلولان در جامعه در کنار مناسب سازی‌های محیطی شد.

کد خبر 4787711

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی فارس معلولیت شهرداری شیراز بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بسیج ایلام گرگان راهپیمایی قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی شهرکرد مشهد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر

یکی از نکات مهم چه در شهر‌ها و چه در روستا‌ها هموارسازی معابر است تا تردد شهروندان به سهولت انجام شود. معابر روستای چالاوبکر از توابع شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و نیازمند هموارسازی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر وضعیت نامناسب معابر این روستا را به نمایش درآورد و از سختی تردد در این معابر سخن گفت.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

روکش آسفالت فرسوده سهم شهروندان بهارستانی شد + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه های مردم از فضای نامناسب ایستگاه راه آهن و تعداد تردد قطارهای حومه ای + عکس
  • گلایه‌های مردم پیشوا از فضای نامناسب ایستگاه راه‌آهن و تعداد تردد قطارهای حومه‌ای
  • پلاک‌قرمز‌ها برای معتادان ناامن شدند
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • واکنش اعضای شورا به گزارش رئیس سازمان بهزیستی
  • انتقاد بهزیستی از کم‌کاری مسئولان شهری در قبال معلولان
  • امسال ۴۰ دوربین کنترل ترافیک در مشهد نصب می‌شود
  • درخواست سازمان بهزیستی برای احداث پردیس توانمندسازی در پایتخت
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر