Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:12:15 GMT

تیتراژ سریال «وارش» با خوانندگی سالار عقیلی ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۰۳۲۱

تیتراژ سریال «وارش» با خوانندگی سالار عقیلی ضبط شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار عقیلی خواننده مطرح کشور درباره همکاری برای خوانندگی تیتراژ سریال «وارش» به کارگردانی احمد کاوری گفت: همزمان با دیدن بخش‌هایی از این سریال و حضور پیمان خازنی در مقام آهنگساز علاقه‌مند شدم این پیشنهاد را بپذیرم. از آنجایی که قبلاً با این آهنگساز خوش ذوق موفق به ارائه آثاری مطلوب شده بودم امیدوارم که این اثر بتواند جمعیت جدیدی از مخاطبان را به سمت من و موسیقی ملی ایران بیفزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه این روزها خواننده‌های موسیقی سنتی به سمت خواندن آثاری با درون‌مایه پاپ رفته‌اند اظهار کرد: استادانی چون زنده یاد غلامحسین خان بنان و محمدرضا شجریان بیشتر از نیم قرن در یک مسیر هنری گام برداشته‌اند و همین موجب ماندگاری نام و آثارشان شد. در مسیر ماندن خیلی مهم است و من هم تلاش می‌کنم مسیری را که از آغاز آموخته‌ام پی بگیرم و طبق همان زیبایی‌شناسی پیش بروم.

پیمان خازنی که پیش از این آلبوم به «یاد من باش» را با سالار عقیلی روانه بازار کرده است درباره این همکاری گفت: من به واسطه کامبیز دارابی مجری طرح به این پروژه دعوت شدم و پس از تماشای قسمت‌های اولیه سریال «وارش» متوجه شدم که با یک سریال کاملاً ایرانی مبتنی‌بر اصالت‌های فرهنگی مواجهم که در دل آن پرداختن به فرهنگ ایرانی در چند دهه اهمیت فراوانی دارد. این مسئله علاوه بر جذابیت‌های پنهانش چالش‌های بزرگی برای من داشت.

این آهنگساز در خصوص بافت موسیقایی اثرش افزود: در تیتراژ آغازین و پایانی این سریال از ژانر موسیقی ارکسترال بهره برده‌ام. دلیلش هم این بود که ماجراهای رخ داده در قصه مربوط به دهه‌های ۲۰ تا ۶۰ شمسی است و طبیعی است که در چنین حالتی تاریخ و حماسه پررنگ می شوند. برای ساخت موسیقی چنین اثری لازم است علاوه‌بر استفاده از سازهای ارکستر سمفونیک رویکردی ملی و هویتی داشت. نمونه بارز چنین آثاری بدون هیچ تشبیه و مقایسه‌ای در آثار زنده یاد استاد مرتضی حنانه و جناب استاد فرهاد فخرالدینی قابل ملاحظه است.

پیمان خازنی در پایان با ابراز خرسندی از همکاری جدیدش با سالار عقیلی گفت: «وارش» یک سریال ایرانی به تمام معناست و من این ایرانی بودن و اصیل رفتار کردن را در کاراکتر هنری سالار عقیلی احساس کردم. پس به نظرم رسید که او بهترین گزینه برای خوانندگی تیتراژ این سریال است.

موسیقی تیتراژ سریال «وارش» در استودیو هنر و با میکس و مسترینگ پیام سوری انجام شده است.

کد خبر 4787737 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی سالار عقیلی موسیقی تیتراژ تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی سینمای مستند فیلم کوتاه تئاتر شهر موسیقی پاپ مجسمه سازی جایزه سینمایی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم

ویدیویی زیبا از تلفیق فوتبال، موسیقی و حرکات موزون با حضور کاراکترهای شخصیت‌های مطرح دنیای فوتبال نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، نیمار و زلاتان ابراهیموویچ.

دانلود (2.7MB)

دیگر خبرها

  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • شکایت مجید انتظامی از تلویزیون
  • مرکز شعر، موسیقی و سرود در سال ۱۴۰۲
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • قصه مناجات هایی برخاسته از ادبیات کلاسیک/ «سر عشق» را بشنوید
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • لژیونر لالیگایی با پالما فسخ کرد
  • تلفیقی موفق از ژانر جنگی و درامی عاشقانه در «آمرلی»