Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با حکم معاون حناچی تغییر کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوشین سرور رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران که بیش از سه سال است عهده‌دار این سمت بوده، با حکم محسن پورسید آقایی معاون شهردار تهران تغییر کرد.

پیگیری‌های خبرنگار فارس در مورد رئیس جدید مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران حاکی از آن است که ساعت ۱۶ امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علت تغییر رئیس جدید مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران هنوز اعلام نشده، ولی شنیده‌ها حکایت از انتصاب همایون فتاحی در این سمت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک شهری کنترل ترافیک شهرداری تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاه به تردد‌های جاده‌ای در طرح نوروزی اظهار کرد: از 24 اسفندماه 1402 تا نهم فروردین‌ماه 1403 ، 370 میلیون تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به آمار متوسط ترددروزانه  گفت: 26 میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته  3 درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور به استان‌های پر حادثه فوتی اشاره کرد و گفت: به ترتیب کرمان ـ  فارس ـ  سیستان و بلوچستان ـ اصفهان ـ خراسان رضوی ـ خوزستان در این بخش اعلام شده است.

توقیف 40000 خودروی متخلف/ مرگ 549 نفر در تصادفات

وی ادامه داد: بیشترین تردد و  انباشت استان‌ها نیز به استان‌ مازندران با 312 هزار خودرو،  گیلان با 232 هزار خودرو و خراسان رضوی با 78 هزار خودرو اختصاص پیدا کرده است.

شیروانی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ، تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت مسیر(رفت و برگشت) وجود دارد. ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • عقب‌نشینی شهرداری تهران برای جمع‌آوری پل ۵۰ ساله تهران
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد