Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@11:30:26 GMT

دستگیری ۲ مامور قلابی در پایانه غرب

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۱۶۲۵

آفتاب‌‌نیوز :

سرگرد مجید سلیمانی مقدم در خصوص این پرونده اظهار کرد: ظهر روز دوشنبه یازدهم آذر ماه فردی در تماس با ماموران کلانتری اعلام کرد که ۲ مرد که لباس پلیس به تن دارند به سراغ یک مرد افاغنه رفته و با اخاذی از وی گوشی موبایلش را سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه قلابی بودن ماموران محرز بود، عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران کلانتری به محل مراجعه و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران شناسایی و دستگیری متهمان پرونده را برعهده گرفتند، گفت: در گشت زنی های هدفمند ماموران خیلی زود موفق شدند هر ۲ پسر جوان که لباس پلیس به تن داشتند و در محوطه ترمینال غرب در حال پرسه زنی بودند، شناسایی کنند و در یک عملیات پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب تهران اظهار داشت: دو سارق جوان ۲۰ و ۲۱ ساله بوده و پس از دستگیری به سرقت هایشان اعتراف کردند و گفتند: بیشتر به سراغ مسافران اتباع خارجی که نسبت به قوانین پلیسی اطلاعی نداشتند می رفتیم و از آنها اخاذی می کردیم.

این مقام پلیسی در پایان، گفت: تا کنون سه تن از مسافران که از اتباع افغانستان می باشند هر دو متهم را شناسایی کرده اند.

سلیمانی مقدم گفت: تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرائم متهمان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مامور قلابی پلیس آگاهی اخاذی از دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد فارس گفت: مردی ۵۰ ساله که اقدام به آزار و اذیت ۲ دختر بچه کرده بود در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مهدی جوکار دوشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت ۲ نفر مبنی بر آزار و اذیت فرزندشان توسط مردی حدودا ۵۰ ساله ناشناس در یکی از محله‌های شهرستان فیروزآباد، مراتب شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از کوچه‌های شهر ۲ نفر دختر بچه را اغفال و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مرد ۵۰ ساله را شناسایی و وی را در حالی که در حال پرسه‌زنی بود دستگیر کنند.

جوکار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان خود بیاموزند که به افراد غریبه هیچ وقت اعتماد نکنند و در اماکن عمومی از مقابل چشم پدر و مادر خود دور نشوند و بدون اجازه خانواده به همراه افراد ناشناس جایی نروند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس