Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد خلیل احمدی رئیس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر گفت: ماموران کلانتری ۱۷۷ خاور شهر حین گشت زنی در خیابان اصلی خاورشهر به ۲ مرد که در حال انتقال اجناسی از داخل یک دستگاه کامیون به داخل یک دستگاه نیسان بودند ظنین شدند.

وی با اشاره به اینکه راننده نیسان با مشاهده خودرو پلیس بلافاصله اقدام به فرار کرد، افزود: ماموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کشف ۶۸۰ میلیونی کالای قاچاق در تهران

احمدی ادامه داد: در بررسی داخل تریلی ۱۳۰ موتور و صفحه کرکره برقی فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۷۷ خاورشهر با اشاره به اینکه راننده نیسان در اعترافاتش اعلام کرد که این کرکره‌های برقی همگی به صورت قاچاق وارد کشور شده است و قصد داشتیم که به انبار‌ها منتقل کنیم، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد