Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:32:27 GMT

شهردار جدید پیشوا انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۲۵۵۴

شهردار جدید پیشوا انتخاب شد

به گزارش ایرنا، در جلسه امروز سه شنبه شورای اسلامی شهر پیشوا، اعضای شورای اسلامی این شهر با 7 رأی غلامرضا حبیبی را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.
حبیبی در دوره قبل شورای اسلامی، معاون شهرسازی شهرداری پیشوا بود.
هم اکنون شهرداری پیشوا توسط سیدعباس طباطبایی به عنوان سرپرست اداره می‌شود.
26 شهریور ماه امسال بود که رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا از برکناری حکمت امیری شهردار این شهر به دلیل عدم سکونت در محل خدمت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد قمی اظهارداشت: بر اساس مصوبه یازدهم شهریور ماه شورای اسلامی پیشوا مبنی بر لزوم سکونت شهردار در این شهر، حکمت امیری موظف به سکونت در محل خدمت بود که این امر تاکنون محقق نشد.
وی افزود: با وجود تأمین منزل شخصی برای شهردار، وی از سکونت در شهر امتناع کرده بود که با توجه به مصوبه شورا و دستورالعمل وزارت کشور، وی از سمت شهرداری پیشوا برکنار شد.
وی اظهار داشت: سید عباس طباطبایی معاون خدمات شهری شهرداری پیشوا به عنوان سرپرست شهرداری معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.
یکم تیرماه امسال، سخنگوی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل جدید نحوه احراز سکونت شهرداران در محل خدمت خود به استانداران سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این دستورالعمل تمامی شهرداران مکلف هستند در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها شورای شهر پیشوا انتصاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر پیشوا انتصاب شورای شهر پیشوا انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز

یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با دو نطق و یک تذکر کتبی و طرح سوال یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از شهردار برگزار شد و افسانه خواست خدایی عضو شورای اسلامی شهر شیراز در در تذکر کتبی خود به شهردار شیراز با موضوع باغات بانوان اظهار کرد: در تاریخ یکم آذر ماه سال ۱۴۰۰ طرح احداث و راه اندازی باغات بانوان در سطح مناطق یازده گانه شهرداری شیراز مصوب شد و در همین سال نیز شهرداری شیراز به جدیت بر پیگیری این موضوع در کمیسیون فرهنگی تاکید داشتند.

او افزود: بیش از دو سال و نیم از اجرای این مصوبه می‌گذرد و ضرورت این موضوع برای اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و خواسته کمیسیون فرهنگی و قرار گرفتن ردیف‌های بودجه این مصوبه که در هر سال به مصوبه بودجه تعیین شده اختصاص یابد، مطرح است. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: طی جلسات مکرر برگزار شده با شهردار شیراز و شهرداران مناطق یازده گانه شهر شیراز، اما علی رغم مصوبه و پیگیری‌ها و جدیتی که شورای اسلامی شهر شیرار بر اجرا و تحقق این موضوع داشته است متاسفانه در حال حاضر دو باغ بانوان بهره برداری شده در سطح شهر شیراز نیز در اختیار بانوان قرار نمی‌گیرد و این فضا‌ها نیز حتی به شکل عمومی هم در استفاده شهروندان قرار نمی‌گیرد.

خواست خدایی تصریح کرد: احداث چنین فضا‌هایی یکی از نیاز‌های بانوان شهر شیراز است، اما متاسفانه جز دو مجموعه باغ بانوان که در سطح دو منطقه ۱۱ و ۶ مورد بهره برداری قرار گرفت پیشرفت سایر مجموعه‌ها در حال حاضر در طرح اولیه قرار دارد. 

او با اشاره به اینکه باغات بانوان پس از بهره برداری، به صورت صحیح مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، خاطر نشان کرد: از شهردار شیراز در خواست دارم تا اجرای این مصوبه را در اولویت خود قرار دهند. این در حالی است که شورا و شهرداری احداث باغات بانوان را که به مردم وعده دادند به درستی این موضوع محقق نشد و در اجرای این مصوبه نقص وجود دارد. 

خواست خدایی اظهار کرد: شهرداری شیراز ظرف مدت یک هفته نسبت به اقدامات صورت گرفته پیرامون طرح احداث باغات بانوان در سطح مناطق یازدگانه شیراز و دلایل عدم اجرای این طرح پاسخگو باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند