Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@23:27:02 GMT

صعود ۰۴ بیرجند به مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۲۷۳۹

صعود ۰۴ بیرجند به مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال

در پنجمین هفته از سری مسابقات لیگ دسته ۳ فوتبال کشور تیم شهرداری منوجان کرمان غیبت داشت و با رأی کمیته فنی رقابت‌ها با پیروزی ۳ بر صفر نماینده خراسان‌جنوبی به مرحله دوم مسابقات صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، تیم مرکز آموزش امام رضا(ع) 04 بیرجند به عنوان تنها نماینده خراسان‌جنوبی در لیگ دسته 3 فوتبال کشور در پنجمین هفته از این رقابت‌ها برای صعود به مرحله دوم لیگ میزبان شهرداری منوجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده خراسان جنوبی در آخرین هفته از سری رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور ساعت 14 روز سه‌شنبه 12 آذرماه در زمین چمن طببعی استادیوم آزادی بیرجند باید در مقابل نماینده کرمان صف‌آرایی می‌کرد که بنابر هر دلیلی رقیب 04 بیرجند غیبت داشت و با رأی کمیته‌فنی مسابقات با نتیجه 3 بر صفر به عنوان تیم پیروز میدان معرفی شد.

تیم مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند در نخستین بازی لیگ دسته سوم فوتبال کشور با نتیجه 3 بر 1 نتیجه را به تیم یزد لوله واگذار کرد، سپس به استراحت خورد، در بازی سوم نیز 7 بر 1 از سد باهو دشتیاری چابهار گذشت، در مقابل تیم سپاهان خورموج بوشهر 1 بر صفر بازی را واگذار کرد و در بازی پنجم خود سه بر دو فولاد اصفهان را زمین‌گیر کرد و در ادامه 2 بر صفر از خلیج فارس میناب شکست خورد.

تنها نماینده خراسان‌جنوبی در این ماراتن ملی هفتمین بازی خود را با نتیجه 1 بر1 با دانشگاه علوم پزشکی کرمان به پایان برد، سپس 2 بر صفر نتیجه را به تیم امید بتن نورآباد واگذار کرد و در نهمین بازی 3 بر صفر تیم مقدسی کیش را برد، در ادامه از فولاد بندرعباس 2 بر 1 شکست خورد، در یازدهمین بازی 3 بر صفر شهررضا اصفهان را مغلوب کرد و در ادامه 1 بر صفر رضوانی اصفهان را به رختکن فرستاد.

تیم مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند در سیزدهمین بازی لیگ دسته 3 فوتبال کشور با کسب 25 امتیاز از 12 بازی، 8 برد، 3 باخت، 26 گل‌زده و 11 گل زده در صدر جدول گروه پنجم قرار گرفت و به مرحله دوم رقابت‌های لیگ صعود کرد.

در این تیم محمدجواد آقاجانی، چمران قرمزی، علی عرب، محمد ابولحسنی، میثم زمانی، وحید بینا، خالد ظریفی، امیرضا تاتاری، امیر جانی، علی بخشی، جابر عباسی. محمد رضا بازاج، رضا بلیوند، سبحان تنها، آرش همایونی‌تبریزی، رسول محمدی، سجاد سیفی، فریبرز یوسفی، حبیب خسروی، علیرضا آقایی و سیاوش محمدی بازی می‌کنند.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال بیرجند کرمان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یک دیدار امروز برگزار شد که در این بازی تیم های مس رفسنجان و پیکان از ساعت 17:45 امروز در رفسنجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم مس رفسنجان توانست در ضربات پنالتی پیکان را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد. 

این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

گل های این بازی را  جلال‌الدین علی‌محمدی(32) برای مس رفسنجان و ابوالفضل زمانی(48) برای پیکان به ثمر رساندند. 

داوری این بازی به عهده مهدی اجاقی بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور