Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:11:20 GMT

ورود موج جدید بارش‌ها به خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۲۹۰۴

ورود موج جدید بارش‌ها به خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طبق اعلام نقشه‌های هواشناسی استان ، انتظار می‌رود فعالیت سامانه بارشی بر روی استان تا اواخر وقت امروز (به ویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان) به صورت بارندگی همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید و با احتمال وقوع تگرگ در برخی نقاط استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت:  تا اواخر امروز فعالیت سامانه بارشی در خوزستان فعال است و سامانه جدید از جمعه وارد استان می‌شود همچنین در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌ها در برخی نقاط استان به صورت پراکنده ادامه دارد.

سبزه زاری افزود: پدیده غالب این ایام مه یا مه رقیق صبحگاهی خواهد بود و طی امروز آسمان خلیج‌فارس همراه با رگبار و رعد و برق و مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ماهشهر با ۲۵.۶ درجه گرم‌ترین و دهدز با ۵.۴ درجه سردترین شهر‌های استان خوزستان بودند.

انتهای پیام/م

ریزش رحمت الهی در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح نارنجی، اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، بارش‌های رگباری و بهاری در استان شدت می‌گیرد و موجب بارش رگباری باران، رعد و برق، گاهی وزش باد و در برخی مناطق تگرگ می‌شود.

او تاکید کرد: بارش رگباری در مدت زمان کم می‌تواند با مقدار زیاد باشد. 

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه برای مناطقی از استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه شمالی و در شهرستان‌های آباده، بیضا، اقلید، بوانات، خرم بید (صفاشهر)، سرچهان، بختگان، استهبان، نی ریز و داراب پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: این سامانه در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه همه نقاط استان و شیراز را فرا می‌گیرد. 

حقیقت افزود: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلاب، احتمال طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، صاعقه و سقوط اشیاء بدون مهار از ارتفاعات است، توصیه می‌شود: در تردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سفر‌های برون شهری، جابجایی عشایر، فعالیت‌های کوهنوردی و کار در ارتفاع احتیاط شود.

او بیان کرد: همچنین از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب، کانال‌ها و آب رو‌ها لایروبی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی داد/بارش‌های رگباری شدت می‌گیرد
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم