Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی پس از فتح توپ طلا از نزدیک بودن خداحافظی‌اش گفته بود.

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو مدعی شد لیونل مسی چند سال دیگر در بارسلونا خواهد ماند.

شب گذشته در مراسمی در شهر پاریس، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا برای ششمین بار - که یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود - موفق به فتح توپ طلای دنیای فوتبال شد. مسی که 10 سال پیش اولین توپ طلایش را گرفته بود، حالا 32 ساله است و این یعنی فقط چند سال معدود از فوتبال این نابغه در بالاترین سطح باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد، شاید پس از جام جهانی 2022 قطر فوتبال حرفه‌ای را کنار بگذارد.

به گزارش مارکا، بارتومئو می‌گوید:

آینده مسی؟ آرام باشید. لئو را برای مدتی دیگر در بارسا خواهیم دید. هیچ شکی در این زمینه ندارم و مصاحبه مسی پس از فتح توپ طلا هم مرا غافلگیر نکرد. زیاد با مسی صحبت می‌کنم و می‌دانم که هنوز بازی‌های بسیار زیادی از فوتبال او باقی مانده است. او قرارداد دارد و بازی خواهد کرد. تمدید قرارداد مسی؟ این بحث فرق می‌کند. فعلا همه باید از ششمین توپ طلای مسی لذت ببریم که من اعتقاد دارم توپ طلاهای بسیار بیشتری در راه خواهد بود.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آنها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمون اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مصدومیت شدید ستاره آمریکا: چقدر بدشانسی پسر!‏
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • نقشه بارش‌های رگباری طی دو روز آینده در کشور
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد