Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:08:50 GMT

دستگیری قاتل فراری توسط پلیس جیرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۳۱۰۹

دستگیری قاتل فراری توسط پلیس جیرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا محمد رضایی فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در پی وقوع یک فقره قتل جوانی در ۲ آبان ماه امسال، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان و متواری شدن قاتل، ماموران پلیس آگاهی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود:با انجام تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس، هویت ضارب شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری وی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی جیرفت گفت:در ادامه تحقیقات مخفیگاه متهم در شهر جیرفت شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد که در ادامه از نامبرده پیرامون موضوع قتل تحقیق ابتدا منکر حضور درصحنه بود که پس از مواجهه شدن با مستندات موجود، به قتل اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت:متهم انگیزه خود را از قتل اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرده است و روز حادثه با نقشه قبلی مقتول را به نقطه‌ای خلوت در اطراف شهرستان هدایت و در زمانی مناسب با سنگ چندین ضربه به سر او می‌زند و پس از انداختن جسدش درون چاه از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ، به جوانان توصیه کرد:با فراگیری مهارت‌های کنترل خشم و بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت