Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مجیدی فیلمساز، از خالق و خواننده آلبوم موسیقی «محمد رسول‌الله» تمجید کرده و آن را اثری ارزشمند در به تصویر کشیدن چهره واقعی اسلام ارزیابی کرده است.

مجید مجیدی با اشاره به اثر آلبوم محمد رسول الله(ص) به مشکلاتی که جهان اسلام در نتیجه‌ وارونه جلوه‌دادن  حقیقت رحمانی اسلام از سوی دشمنان اسلام پیش آمده، وظیفه هنرمندان را در به تصویر کشیدن چهره‌ واقعی و رحمانی اسلام بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه ما امروز در دنیا شاهد این هستیم که قرائتی که از اسلام ارائه می‌شود هیچ نسبتی با  اسلام حقیقی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی که توسط گروه‌های تندرو و کشورهایی که اسلام ستیز هستند، عملا نوعی هتاکی به اسلام حقیقی است و این وظیفه‌ تمامی هنرمندان و همه‌ کسانی است که عاشقانه به اسلام نظر دارند، این است که آن چهره‌ رحمانی و رحمه‌للعالمینی پیامبر(ص) به جهانیان نشان دهند.

کارگردان فیلم «محمد رسول الله(ص)» ادامه داد:  پیامبری که جز مهربانی و آن عطوفت و آن ذات پاک اقدس الهی را در تمام زندگی‌اش به عینه نشان می‌دهد و هنرمندان باید این چهره‌ پاک و مهربان را به جهانیان  به خصوص به نسل‌های امروزی بشناسانند و نشان دهند.

وی در پایان  انتشار آلبوم محمد رسول الله(ص)  پیام عزیزی را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: خوشا به حال پیام عزیزی که توفیق پیدا کرده در این مسیر کار کند. من در این‌جا باید به پیام عزیزی با آن اسم با مسمایش تبریک عرض کنم که در این راه گام برداشته و برای پیامبر(ص) کار می‌کند. و قطعا با این کارها خداوند عزیزش خواهد داشت و من افسوس می‌خورم که چرا در مراسم رونمایی از این اثر حضور نداشته‌ام. 

 مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی(محمد رسول الله) دوشنبه همزمان با ایام ولادت حضرت رسول(ص) و هفته وحدت با حضور موسیقیدان‌ها ، شعرا و هنرمندان مطرح در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

این آلبوم شامل ۱۴ قطعه موسیقی عرفانی با محوریت شخصیت نبی مکرم اسلام است که با خوانندگی پیام عزیزی، تنظیم فردین لاهورپور و صدابرداری امید نیک‌بین عرضه شده و در سایت‌های معتبر موسیقی نیز در دسترس قرار گرفته است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1327355

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی اسلام مجید مجیدی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال انتخابات مجلس یازدهم استان البرز بازیگران سینما و تلویزیون ایران آنفلوانزا سینمای ایران سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، روحانیون و ائمه جماعات ورامین ظهر پنجشنبه و در آستانه لیالی قدر و ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی با حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان دیدار کردند.

آیت الله محمودی گلپایگانی در این دیدار که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه‌ها به ویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

محمودی گلپایگانی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه‌های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل کنند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه‌های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

کد خبر 6064444

دیگر خبرها

  • آیا اسلام واقعاً دین آسانی است؟
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • وظیفه جهان اسلام است از ملت غزه حمایت کند
  • قالیباف: همه جهان اسلام وظیفه دارند از ملت غزه حمایت کنند
  • جهان اسلام وظیفه دارد از ملت غزه حمایت کند
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • «زندگی با آیه‌ها» تفسیر کلام الله مجید
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر