Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: از طریق ایجاد تسهیلات مناسب در چارچوب قوانین و مقررات یاری گر سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی هستیم.

ابراهیم جلیلی در مراسم معارفه مدیر کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهمیت جایگاه گمرک اقتصاد منطقه در جهت کمک به تحقق اهداف توسعه اقتصادی – اجتماعی گفت: از طریق ایجاد تسهیلات مناسب در چارچوب قوانین و مقررات یاریگر سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سیاست مدیریت گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد را تسهیل فضای تجارت برای تاجران و بازرگانان عنوان کرد و افزود: تجار، بازرگانان و همچنین فعالان اقتصادی که تمام دغدغه‌شان برون رفت از شرایط بد اقتصادی و زنده نگه داشتن تولید و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد است، همواره مورد حمایت سازمان قرار دارند.

به گزارش ایسنا، صادق نامدار مدیرکل گمرک بازرگان نیز در این مراسم با تاکید بر هم افزایی گمرک جمهوری اسلامی و گمرک سازمان منطقه گفت:‌ عدم محصور بودن منطقه آزاد ماکو باعث عدم تحقق کامل استفاده از مزایای منطقه آزاد ماکو شده است.

وی به ضرورت اعمال کامل قوانین مناطق آزاد اشاره کرد و افزود: باید مشکلات منطقه با سیاستگذاری های بومی در جهت توسعه گردشگری و حمل و نقل حل شود و به همین منظور با تدوین شیوه نامه هایی برای نظارت بیشتر و رفع مشکلات منطقه اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، طی مراسمی نادر انصاریان به سمت مدیرکل گمرک منطقه آزاد ماکو منصوب شد .

وی با سابقه ۲۶ سال فعالیت در حوزه گمرک، سمت مدیرکلی گمرک بازرگان را در کارنامه مسئولیت خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه آزاد ماكو گمرک بازرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان