Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان  در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این حادثه واژگونی خودروی سواری سمند در ابتدای در روستای داد آباد شهرستان خرم‌آباد به علت واژگونی یک نفر جان باخت و ۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تصریح کرد: جاده خرم‌آباد به شورآب به علت ارتباط با آزادراه خرم زال یکی از جاده‌های پر رفت‌وآمد و از جمله محور‌های حادثه‌خیز است.

او بیان کرد: بلافاصله بعد از اعلام حادثه تیم امداد و نجات پایگاه امداد جاده‌ای شورآب با دو خودروی ست نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به انجام اقدامات و کمک‌های اولیه پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه در این حادثه یک نفر در دم جان باخته است، افزود: یک نفر دیگر توسط عوامل هلال‌احمر و ۲ نفر نیز توسط اورژانس ۱۱۵ و به بیمارستان منتقل شدند.

رضایی اضافه کرد: با توجه به بارش‌های اخیر در استان از همه هم استانی‌ها تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

انتهای پیام/ر

یک کشته و ۳ مصدوم در تصادف محور خرم‌ آباد به اندیمشک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت:در پی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی‌بر برخورد دو دستگاه خودرو در کیلومتر ۱۲محور قوچان درگز به پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید علی شیخ تیوان بلافاصله نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
محسن ذاکریان افزود: پس از رسیدن تیم امدادی و تثبیت محل حادثه دو فوتی حادثه که داخل خودرو محبوس شده بودند با تجهیزات نجات رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه شدند.
مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی گفت:اورژانس مصدومان رابه مرکز درمانی منتقل کرد.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو و سوناتا با ۹ کشته +عکس
  • تصادف خودروی شوتی در محور سربیشه - بیرجند با ۶ مصدوم
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب با یک فوتی
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز