Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در نمایشگاه تابلو و نقاشی معلولان ذهنی زیر ۱۴ سال، ۳۰ تابلو به همراه ۱۱۰ نقاشی رنگ روغن و طراحی با مداد به سبک‌های مدرن و انتزاعی با موضوع آزاد از ۱۲ نفر معلول ذهنی زیر ۱۴ سال به مناسبت روز جهانی معلولین به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه به مدت ۱۵ روز در دو نوبت صبح و عصر در سالن نمایشگاه مرکز آموزشی و توانبخشی کانی سردشت برای بازدید عموم دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایش سایه و عروسک از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای برپایی این نمایشگاه بود.

شهرستان سردشت دارای ۳ هزار و ۳۰۰ معلول است که تحت پوشش اداره بهزیستی هستند.   انتهای پیام/م   برپایی نمایشگاه در سردشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق سه ماینر به ارزش یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال معادل ارزش ریالی خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت سه میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سردشت ماینر‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سورای کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم