Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@12:04:31 GMT

تجلیل مجید مجیدی از یک آلبوم موسیقی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۴۵۴۷

مجید مجیدی فیلمساز، از خالق و خواننده آلبوم موسیقی «محمد رسول‌الله» تمجید کرده و آن را اثری ارزشمند در به تصویر کشیدن چهره واقعی اسلام ارزیابی کرده است.

اخبار فرهنگ وهنر - مجید مجیدی در گفت‌وگو با روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری با اشاره به اثر آلبوم محمد رسول الله(ص) به مشکلاتی که جهان اسلام در نتیجه‌ وارونه جلوه‌دادن  حقیقت رحمانی اسلام از سوی دشمنان اسلام پیش آمده، وظیفه هنرمندان را در به تصویر کشیدن چهره‌ واقعی و رحمانی اسلام بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه ما امروز در دنیا شاهد این هستیم که قرائتی که از اسلام ارائه می‌شود هیچ نسبتی با  اسلام حقیقی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی که توسط گروه‌های تندرو و کشورهایی که اسلام ستیز هستند، عملا نوعی هتاکی به اسلام حقیقی است و این وظیفه‌ تمامی هنرمندان و همه‌ کسانی است که عاشقانه به اسلام نظر دارند، این است که آن چهره‌ رحمانی و رحمه‌للعالمینی پیامبر(ص) به جهانیان نشان دهند.

کارگردان فیلم « محمد رسول‌ الله(ص) » ادامه داد:  پیامبری که جز مهربانی و آن عطوفت و آن ذات پاک اقدس الهی را در تمام زندگی‌اش به عینه نشان می‌دهد و هنرمندان باید این چهره‌ پاک و مهربان را به جهانیان  به خصوص به نسل‌های امروزی بشناسانند و نشان دهند.

وی در پایان  انتشار آلبوم محمد رسول الله(ص)  پیام عزیزی را در همین راستا ارزیابی کرد و گفت: خوشا به حال پیام عزیزی که توفیق پیدا کرده در این مسیر کار کند. من در این‌جا باید به پیام عزیزی با آن اسم با مسمایش تبریک عرض کنم که در این راه گام برداشته و برای پیامبر(ص) کار می‌کند. و قطعا با این کارها خداوند عزیزش خواهد داشت و من افسوس می‌خورم که چرا در مراسم رونمایی از این اثر حضور نداشته‌ام. 

 مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی(محمد رسول الله) دوشنبه همزمان با ایام ولادت حضرت رسول(ص) و هفته وحدت با حضور موسیقیدان‌ها ، شعرا و هنرمندان مطرح در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

این آلبوم شامل ۱۴ قطعه موسیقی عرفانی با محوریت شخصیت نبی مکرم اسلام است که با خوانندگی پیام عزیزی، تنظیم فردین لاهورپور و صدابرداری امید نیک‌بین عرضه شده و در سایت‌های معتبر موسیقی نیز در دسترس قرار گرفته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجید مجیدی محمد رسول الله ص پیام عزیزی جهان اسلام مجید مجیدی موسیقی محمد رسول الله پیام عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین گرامی‌داشت چهره سال انقلاب اسلامی در استان قم با معرفی و تجلیل از علیرضا قراگوزلو و با حضور جمعی از مدیران فرهنگی، اساتید و هنرمندان شناخته شده استان برگزار شد.
فضای فرهنگی و سیاسی خارج از ایران در حوزه مقاومت و فلسطین بسیار خنثی است

در ابتدای این مراسم که با اجرای سید محمدجواد شرافت برگزار شد پس از پخش ویدئو کلیپی با موضوع هفته هنر انقلاب اسلامی، مسعود نجابتی چهره سال هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ کشور در سخنانی به فضای هنر انقلاب و مقاومت پرداخت و گفت: خارج از ایران و حتی در کشورهایی که فضای مقاومت اسلامی حکمفرماست، فضای کار هنری بسیار متفاوت است. مثلاً در یکی از جشنواره‌های بین‌المللی با موضوع فلسطین داوران حاضر آثاری خنثی و خالی از پیام مستقیم را انتخاب کردند که من به مخالفت برخاستم. حقیقت این است که فضای فرهنگی و سیاسی در خارج از ایران در حوزه مقاومت و مسائل مرتبط با فلسطین بسیار بسته و خنثی است و آنها ملاحضاتی دارند که ما در ایران نداریم.

وی در خصوص رویداد بین‌المللی «انتقام در راه است» که در شهر دمشق سوریه برگزار شد گفت: محل اکران آثار هنرمندان حاضر، در کنسولگری ایران در شهر دمشق بود که روز دوم این نمایشگاه حمله رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد. البته هم‌زمان با این رویداد در اردوگاه فلسطینی یرموک موکب هنری برپا شد که فضا و حال و هوای بسیار خوبی داشت.

تقابل اصلی میان حق و باطل مانده است

در ادامه و پس از پخش ویدئو کلیپی از آثار علیرضا قراگوزلو چهره هنر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ استان قم، وی در گفتگو با سید محمدجواد شرافت از علاقه و ورودش به رشته گرافیک و فعالیت‌هایش در این عرصه گفت.

وی به خاطرات خود از جبهه‌های دوران مقدس اشاره کرد و گفت: در سن ۱۴ سالگی در جبهه‌های جنگ تحمیلی حاضر شدم و از ترس اینکه دوباره اجازه حضور در منطقه را به من ندهند مرخصی نمی‌رفتم.

قراگوزلو در پایان سخنانش متذکر شد: تقابل اصلی میان حق و باطل هنوز مانده است و در این زمینه وظیفه سنگینی بر دوش هنرمندان است.

پایان بخش این مراسم تجلیل از این هنرمند فعال در عرصه هنر انقلاب اسلامی بود که با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری استان قم، مصطفی ملائی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم و اساتید و پیشکسوتان هنر قم؛ مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی، حجت الاسلام والمسلمین حسن محمودی، هادی گل‌محمدی، محمد مهدی نوری و محسن مقدادی برگزار شد.

کد خبر 6079472

دیگر خبرها

  • ترتیل صفحه 233 کلام الله مجید+ صوت
  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد
  • شهرک سینمایی نور
  • ترتیل صفحه 232 کلام الله مجید+ صوت
  • چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی لرستان تجلیل شدند
  • تجلیل از هنرمندان شاخص هنری لرستان
  • واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران+آلبوم تصاویر
  • ترتیل صفحه 231 کلام الله مجید+ صوت
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است