Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@00:32:56 GMT

ضدانقلاب زندان‌های ایران را مختلط کرد!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۴۷۱۴

ضدانقلاب زندان‌های ایران را مختلط کرد!

صراط:

شبکه سعودی ایران اینترنشنال در راستای پروژه کشته سازی از اعتراضات اخیر، در مصاحبه با یک فعال سیاسی مدعی می‌شود که نرگس محمدی که در بند زنان زندان اوین حضور دارد، پسری را در بخش بهداری زندان مشاهده کرده که به دلیل تیر خوردن پایش عفونت کرده است.

به گزارش جام نیوز این ادعا در حالی مطرح شده که اساسا در ایران زندان‌ها مختلط نبوده و امکان حضور مردان در بخش بهداری زنان وجود ندارد!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایران اینترنشنال شبکه سعودی زندانهای ایران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینویم اراک، جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنابر روایت ایرنا، امروز این شایعه مطرح شد که ممکن است بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در حالی که چند ساعت از این شایعه گذشته بود و حتی مدیرعامل آلومینوم اراک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ممکن است تیمش در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود، سایت سازمان لیگ به تمامی این شایعات پایان داد.

سایت سازمان لیگ در این باره اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

حال مشخص شده است که این دیدار بدون حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شود و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند!

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899251

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس