Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@10:30:38 GMT

کریستیانو رونالدو دیگر روز خوش ندید!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۴۹۶۳

کریستیانو رونالدو دیگر روز خوش ندید!

کریستیانو رونالدو هنوز در یوونتوس قادر به تکرار روزهای درخشان رئال مادرید نبوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیشب مراسم بهترین های دنیا و توپ طلای فرانس فوتبال در پاریس برگزار شده و کریستیانو رونالدو ترجیح داد در این مراسم غایب باشد. او کیلومترها دورتر و در ایتالیا جایزه بهترین بازیکن فصل ایتالیا را دریافت کرد، اما بی شک این دستاوردی نبود که کریستیانو رونالدو در انتظار آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو یک سال و نیم قبل رئال مادرید را برای فتح عناوین و افتخارات بیشتر ترک کرد، اما به نظر می رسد دوری از پایتخت اسپانیا به وی نساخته و ستاره پرتغالی هنوز نتوانسته فرم سابق خود را بدست آورد. مشخصا یوونتوس هنوز نتوانسته آنچه کریستیانو رونالدو بدنبالش بود را به وی اعطا کند و هم رئال مادرید و هم رونالدو تا به حال بعد از جدایی از هم روز خوشی ندیده اند.

شماره 7 و بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید برای یک دهه بهترین گلزن و ستاره این تیم بود، اما حالا به نظر می رسد که زین الدین زیدان بدون او در حال تزریق ثبات به کهکشانی هاست و کم کم روزهای دشوار در حال سپری شدن است.

البته این سرنوشت گریبان دیگر بازیکنانی که طی این سالها از رئال مادرید جدا شده اند را نیز گرفته است. آنجل دی ماریا ، مسوت اوزیل و حتی گونسالو هیگواین دیگر بازیکنانی هستند که به دلایل ورزشی مادرید را ترک کردند، اما پروژه هیچکدام از آنها مطابق برنامه ریزی پیش نرفت. دوران حرفه ای اوزیل روند نزولی شدید داشته و هیگواین چهار بار باشگاه را تغییر داده است و هنوز به سطح مورد نظر نرسیده و دی ماریا نیز پایین تر از سطح انتظار در پاریس بازی می کند. این سرنوشت برای رونالدو نیز تکرار شده و فعلا در تورین او تبدیل به رونالدوی مادرید نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال کریستیانو رونالدو رئال مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یک تیم هندبال است که با پا بازی می کند. دقت حرکت دادن توپ به حدی است که می توان گفت انگار آن را با دست پاس می دهند. آنها مانند تیم های هندبال خوب، بازی ها را با حوصله پیش می برند تا زمانی که گزینه و فرصت گلزنی درست ظاهر شود. سیتی به هر بازی سرعت مورد نیازش را می دهد. 

آنها گزینه های زیادی نیز در حمله دارند و بازی را تقریباً به میل خود با گریلیش، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن و... اداره می کنند. گواردیولا توانسته ارلینگ هالند را در بازی هایی مانند دیشب برابر رئال، یک گزینه هدف قرار دهد اما در عین حال او حتی مرجع حملات تیمش نبود. 

هالند تقریباً یک مهاجم معمولی در شبکه تو در توی سیتی بود. ستاره نروژی، گاهی اوقات، مجبور است حوصله کرده و تماشا کند که توپ از یک طرف به طرف دیگر می رود بدون اینکه کسی فکر کند باید او را نیز در جریان بازی قرار دهد.

رئال مادرید دیشب مجبور شد با همه اینها روبرو شود، آتشفشانی غیرقابل کنترل که تقریباً غیرممکن است که دهانه را بپوشانیم تا گدازه هایش خارج نشود.

رئال ولی برای دقایق زیادی به این هدف دست یافت. در نیمه اول، آنچلوتی به گواردیولا شوکی زودهنگام داد. دروازه سیتی توسط رودریگو شکار شد و سیتی آنقدر حمله کرد تا اینکه در دقیقه 76 توسط کوین دی بروینه به  گل تساوی رسید. همین گل برای بردن بازی به وقت اضافه کافی بود.

بازیکنان رئال مادرید نیم ساعت پایانی را طوری بازی کردند، انگار اروگوئه‌ای‌های فیلم "انجمن برف (Society of the Snow)"، گرفتار شده در کوه های آند، هستند. آنها مثل قهرمانان فیلم، در بدنه هواپیما نشستند و منتظر گروه نجات ماندند. ناجی رئال، ضیافت پنالتی ها بود.

بردن هندبالیست های سیتی به ضربات پنالتی از قبل برای رئال یک پیروزی کوچک بود چرا که سیتیزن ها امروز تیمی هستند که بهترین فوتبال جهان را بازی می کنند اما وقتی رئال مادرید جلوی شماست، هیچ چیز حتی بهترین بودن در دنیا هم کافی نیست. 

بهترین بازیکن با دستانش ولی آندری لونین بود. قهرمان مسابقه‌ای که می توانست یک قتل عام باشد ولی برای رئال باشکوه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!