Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@16:14:05 GMT

پیش بینی افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۵۳۳۷

پیش بینی افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اطلاعات فنی در حال حاضر مثبت است و یک افزایش قیمت ناگهانی را برای بیت کوین و سایر ارزهای مجازی پیش‌بینی می‌کند. تحولات اخیر نشان می‌دهد ۲۰۲۰ می‌تواند سالی بزرگ برای بیت کوین باشد.

چارلز هاسکینسون، یکی از موسسان اتریوم و خالق کاردانو، رقیب بیت کوین، هفته گذشته گفت:«ما دوباره شاهد بیت کوین ۱۰ هزار دلاری خواهیم بود و به ۱۰۰ هزار دلار هم میرسیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با رد  کردن این ادعا که بیت کوین به پایان دوره خود نزدیک شده است، گفت:« ارز مجازی را نمی توان متوقف کرد. ارز مجازی ارز آینده است».

اگر قیمت بیت کوین در اواخر سال جاری افزایش یابد، اولین باری نخواهد بود که بازارهای ارز مجازی در دسامبر رونق گرفته اند. بیت کوین در روزهای پایانی ۲۰۱۳ به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۰۰۰ دلار  رسید.

 چند سال بعد در دسامبر ۲۰۱۷، بیت کوین شاهد قیمت ۲۰ هزار دلار بود. ولی همه چیز از آن زمان تغییر کرده است.

تام لی، سرپرست تحقیقات استراتژیک بیت‌کوین و ارز مجازی در گلوبال ادوایزر گفت:« به نظر من ضعف بیت کوین از ماه جولای قابل درک است».

وی افزایش نظارت قانونی بر ارز مجازی در بحبوحه مشکلات پروژه لیبرای فیس بوک و انتقاد دونالد ترامپ از بیت کوین را مقصر کاهش ارزش آن دانست.

لی در مورد سال پیش رو خوشبین است. وی به جریان جدید پول به بازارهای ارز مجازی و علاقه روزافزون چین به فناوری بلاک چین اشاره کرد.

 در این بین، اطلاعات فنی به طرز تعجب آوری در مورد بیت کوین مثبت هستند. 

بیت کوین در حال حاضر حدود ۷۳۰۰ دلار معامله می‌شود که از ۳۵۰۰ دلار آغاز سال جاری میلادی بیشتر است.

علیرغم پافشاری سرمایه گذاران خوشبین در مورد بیت کوین که اوج آن را بسیار نزدیک می دانند، دارندگان بیت کوین باید از دو برابر شدن قیمت آن طی ۲۰۱۹ خوشحال باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دلار ارز فیس بوک پول فناوری چین سرمایه گذاران فیس بوک ارز دیجیتال قیمت بیت کوین رمز ارزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۶۶,۵۵۶.۱۰ دلار معادل ۴۳,۵۶۰,۹۶۷,۰۰۰ ریال اعلام شد. بیت کوین امروز در بیشترین مقدار ۶۷,۲۱۵.۳۸ دلار معامله شد و نسبت به روز گذشته ۷۰.۰۳ افزایش قیمت داشت.

منبع: انتخاب

tags # بیت کوین سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • بیت کوین صعود کرد