Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:49:14 GMT

تلنگری به فوتسال، توصیه‌ای به فدراسیون

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۵۵۳۱

تیم ملی فوتسال کشورمان در فاصله ۹۰ روز تا جام ملت های آسیا علی رغم حمایت پرشور هواداران، نتوانست نتایج قابل قبولی در تورنمنت مشهد کسب کند.

به گزارش "ورزش سه" شاگردان ناظم الشریعه که جهت آمادگی برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا در عشق آباد ترکمنستان در تورنمنتی سه جانبه به مشهد سفر کرده بود با یک تساوی و یک شکست به کار خود پایان داد تا پس از سقوط دو پله ای در تازه ترین رنکینگ فیفا، نگرانی ها درباره افت این تیم افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تورنمنت مشهد کاپ که با حضور سه تیم ایران، بلاروس و اسلواکی طی سه روز در سالن شهید بهشتی شهر مشهد برگزار شد در نهایت با قهرمانی بلاروس پایان یافت. مسابقاتی که برای شناخت نقاط قوت و ضعف تیم ملی تدارک دیده شده بود و نشان داد که فوتسال اگر نتواند رو به جلو حرکت کند و پیوسته پیشرفت نکند جایگاه، قدرت و صلابتش را از دست خواهد داد.

 

 


تیم ملی فوتسال ایران در حالی در دو دیدار تدارکاتی خود در این تورنمنت در مجموع ۸ گل دریافت کرد و موفق به کسب پیروزی نشد که ستاره های سرشناسی مثل کاپیتان حسن زاده، مهدی جاوید و حسین طیبی نیز در ترکیب حضور داشتند و با نفرات اصلی و تمام توان پا به میدان گذاشته بودند.


نکته نگران کننده اما فارغ از نتایج نامطلوب اینجاست که ایران در هر دو دیدار نتوانست بازی خود را به حریفان دیکته کند و در واقع این اسلواکی و بلاروس بودند که باوجود جو فوق العاده سالن بهشتی که با تشویق های پرحرارت تماشاگران مشهدی در تمام دقایق بازی شرایط مطلوبی را برای ملی پوشان فراهم کرده بودند، توانستند عملکرد به مراتب بهتری را از فوتسالیست های ایران نشان دهند.

 

 


بااین حال سرمربی تیم ملی معتقد است کیفیت رقابت های تورنمنت مشهد و رویارویی با دو حریف سرسخت اروپایی به آنها کمک خواهد کرد تا آمادگی خود را بالاتر ببرند، هرچند این امر مستلزم تدارکات و هماهنگی بیشتر نفرات است.


نکته مثبت تورنمنت مشهد البته در نحوه برگزاری این مسابقات بود جایی که هیات فوتبال استان خراسان رضوی با تمام توان توانسته بود چنان جذابیتی برای این رقابت ها ایجاد کند که تماشاگران برای دیدن بازی ها سالن بهشتی را پر کنند. همچنین نحوه اطلاع رسانی و بیلبوردهایی که در سطح شهر به چشم می خورد در این امر بی تاثیر نبود.

 


به همین دلیل به نظر می رسد باوجود این تجربه موفق در میزبانی از دیدارهای ملی، فدراسیون فوتبال بتواند برای یک بار هم که شده این کار را در مورد بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان انجام دهد تا استفاده از امتیاز میزبانی به حد اعلا و جایگاه واقعی خود برسد.

فوتسال تیم ملی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود

بازی های جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از امروز (چهارشنبه) در کشور تایلند آغاز و تیم ملی فوتسال کشور در اولین بازی خود از مرحله گروهی این مسابقات فردا پنجشنبه، 30 حمل، به مصاف ایران می‌رود.

تیم فوتسال افغانستان در این مسابقات با تیم‌های بحرین، ایران و کویت هم‌گروه است.

دو روز قبل فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان برای مسابقات جام ملت آسیای 2024، از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

طبق برنامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرده است، شاگردان مجید مرتضایی روز‌های ۳۰ حمل اول و سوم ثور در دور گروهی به میدان می‌روند.

این دوره از مسابقات، مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد.

برنامه کامل دیدار‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

افغانستان – ایران

پنجشنبه ۳۰ حمل، ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران، ۱۳:۳۰ به وقت کابل

افغانستان – کویت

شنبه یک ثور، ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران، ۱۳:۳۰ به وقت کابل

افغانستان – بحرین

دوشنبه سوم ثور، ساعت ۲۱ به وقت تهران، ۲۲ به وقت کابل

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد
  • آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس