Web Analytics Made Easy - Statcounter

 "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه در نشستی با مقامات بلندپایه نظامی این کشور، آنها را موظف به افزایش امکانات نظامی ناوگان نظامی-دریایی این کشور کرد.

اخبار بین‌الملل- پوتین در این نشست گفت: «ضروری است تا در سالهای آینده فعالانه به روی افزایش امکانات نظامی ناوگان دریایی کشور کار شود. این مسئله در بسیاری از جهات بستگی به برنامه ریزی‌های انجام شده برای تقویت ترکیب ناوگان و تحویل کشتی‌ها و زیردریایی‌های جدید و تجهیز آنها به جدیدترین تسلیحات و فناروی‌های نظامی، از جمله موشک‌های مافوق صوت "زیرکن" دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته وی، برای تحقق این هدف لازم است تا اقدامات هماهنگی بین ارگان های دولتی و نظامی، مجتمع صنایع نظامی و همچنین مراکز علمی کشور صورت بگیرد.

رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد که استفاده از سلاح‌های مافوق صوت در ناوگان دریایی برای حفظ ثبات راهبردی بسیار ضروری و مهم هستند.

وی همچنین ادامه تحویل انواع کشتی‌های جدید به ناوگان دریایی را مورد تاکید قرار داده و گفت: «روسیه باید توسعه ناوگان نظامی دریایی و استفاده از تجهیزات و فناوری‌های مدرن را توسعه دهد و لازم است تا سرعت در استفاد از تجهیزات مدرن نسل جدید و روند توسعه ناوگان دریایی حفظ شود.»

رئیس جمهوری روسیه یادآور شد که در حال حاضر ناوگان دریایی کشور در حال دریافت کشتی‌های نظامی جدید است و استفاده از تسلیحات نظامی موثر می تواند به طور کامل وضعیت اقدامات نظامی را تغییر داده و هرگونه اقدام تهاجمی علیه روسیه را خنثی کند.

پوتین همچنین اعلام کرد که تحقق اجرای دستورالعمل‌ها برای توسعه نیروهای مسلح و مجتمع صنایع نظامی کشور رضایت بخش و بیش از 70 درصد این موارد اجرا شده است. وی افزود: «بقیه موارد نیز در مراحل مختلف اجرا هستند و این مسئله نشان دهنده ضرورت و تاثیر چنین نشست‌هایی است که هر شش ماه یکبار برگزار می شود.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه ولادیمیر پوتین ناوگان دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، روسای جمهور روسیه و جمهوری آذربایجان در مسکو با یکدیگر دیدار کردند.

«ولادیمیر پوتین «و «الهام علی اف» روسای جمهور روسیه و آذربایجان امروز دوشنبه در مسکو با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

رییس جمهور روسیه در این دیدارتاکید کرد که روابط دوجانبه میان مسکو و باکو در سطح بالایی قرار دارد و در حال رشد است.

پوتین همچنین از همتای آذربایجانی خود برای گفتگو در مذاکرات مسکو در خصوص اوضاع امنیتی منطقه، دعوت به عمل آورد.

رئیس جمهور آذربایجان نیز در این دیدار اعلام کرد که روسیه کشوری بسیار مهم برای امنیت در منطقه قفقاز است.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اوایل امروز دوشنبه اعلام کرد که الهام علی‌اف، رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز دوشنبه در سفری کاری وارد مسکو شد و در ساعات آینده نیز با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6085741

دیگر خبرها

  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • تأکید بر لزوم اجرای وظایف قانونی همه بخش‌های حاکمیتی در موضوع عفاف و حجاب
  • روسیه تسهیل تجارت غلات در گروه بریکس را کلید زد