Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه دو جلدی «طیب خان» به قلم مسعود ده‌نمکی با نگاهی متفاوت و دایره‌ای وسیع به زمانه و زندگی طیب حاج‌رضایی، توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شد.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، محمد خضریان مدیر روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی پیرامون اهمیت این کتاب اظهار داشت: زندگی و سرنوشت طیب حاج‌رضایی از موضوعات جذاب تاریخ انقلاب است که به‌رغم روایت‌های گوناگون و پراکنده، هنوز ابعاد و زوایای آن در پس پرده ابهام باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه دو جلدی «طیب خان» با نگاهی متفاوت و دایره‌ای وسیع، زمانه و زندگی طیب حاج‌رضایی را واکاوی می‌کند.

وی افزود: جلد نخست این مجموعه، دوران کودکی طیب را تا سال ۱۳۳۹ روایت می‌کند تا چهره اولیه او را شفاف‌تر برای مخاطب ترسیم نماید. و جلد دوم به وقایع و سال‌های پایانی طیب و فاصله گرفتن او از دربار و شکل‌گیری شخصیت متفاوت وی می‌پردازد.

جلد اول «طیب خان» در ۹۸۰ صفحه و با قیمت ۱۱۵ هزار تومان و جلد دوم در ۹۱۵ صفحه و با قیمت ۱۰۵ هزار تومان روانه بازار نشر شد. علاقمندان می‌توانند برای تهیه این اثر به صفحه انتشارات پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به آدرس www.irdc.ir مراجعه کنند.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز اسناد انقلاب اسلامی طیب حاج رضایی مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه های اصفهان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ ریسباف عاقبت به خیر می شود، صدور هفت مجوز سرمایه گذار خارجی و راه اندازی مرکز پسماندسوز پزشکی در اصفهان تیترهای پررنگ روزنامه های اصفهان است.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • هنرمند انقلاب اسلامی در همه شئون زندگی تعهد و مسئولیت دارد+فیلم
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • «دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!»
  • صفحه نخست روزنامه های اصفهان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳)