Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شریعتی نژاد گفت: هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در رواق امام خمینی(ره) ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

حجت‌ الاسلام «حسین شریعتی‎ نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه هم‌دزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در رواق امام خمینی(ره) ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، گفت:چهارشنبه شب هم‌زمان با میلاد این امام همام، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی می‎کند و در ادامه گروه تواشیح و مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) به سرودخوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه احمد واعظی در شب میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت، افزود: ویژه برنامه‌ای هم برای روز میلاد تدارک دیده شده که پنج‌شنبه از ساعت ۹:۳۰ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدرضا طباطبایی نسب در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و تا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی و مولودی‌خوانی مداحان ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام شریعتی‎نژاد ادامه داد: ویژه برنامه‌های متنوع فقه و زندگی، حلقه‎های معرفت، پرسمان دینی و مولودی‌خوانی و سخنرانی در رواق‌های حرم مطهر امام رضا(ع) برای زائران ایرانی و غیر ایرانی از دیگر برنامه‎های میلاد فرخنده امام حسن عسکری(ع) در حرم رضوی است.

 

وی اظهارداشت: همچنین در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه قبل از نماز ظهر و همچنین نماز مغرب مراسم جشنی در رواق حضرت زهرا(س) ویژه بانوان تدارک دیده شده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های مساجد مجلس شورای اسلامی شیراز انتخابات خبرگان رهبری و مجلس مسجد فعالیت های مسجدی شهادت امام حسن عسگری ع اعلام برنامه ها حرم مطهر رضوی جشن میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود