Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیب دیدگی مهاجم آماده این روزهای آبی پوشان پایتخت بدترین خبر برای این تیم می باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال به یکباره با هدایت استراماچونی و گل های دیاباته و قائدی متحول شده و الان به اذعان بسیاری از کارشناس ها بیش از همیشه به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شده است.

آبی پوشان پایتخت فصل را بسیار ناامید کننده آغاز کردند تا جایکه در ۵ بازی خود تنها سه امتیاز کسب کردند و انتقادها از استراماچونی آغاز شد و این مربی ایتالیایی تا آستانه اخراج هم پیش رفت اما به یکباره شرایط تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ۶ پیروزی پیاپی را به دست آورد و در دیدار برابر سپاهان هم تا آخرین ثانیه ها جلو بود تا اینکه گل تساوی را دریافت کرد.

یکی از اصلی ترین دلایل اوج گرفتن استقلال حضور مهاجم بزرگی چون دیاباته در خط حمله این تیم است که باعث شده تا خط حمله استقلال با زوج او و قائدی به خطرناک ترین و بهترین در لیگ تبدیل شود.

دیاباته در دیدار برابر تراکتور سازی که یکی از سخت ترین بازی های فصل بود هت تریک کرد و برابر سپاهان هم گل حساسی به ثمر رساند و امید نخست آبی پوشان برابر پدیده هم بود اما در بدترین زمان ممکن مصدوم شد.

دیاباته با توجه به فیزیکی که دارد روی سر هر مدافعی ضربه سر می زد و مدافعان را به راحتی به خود مشغول می کرد تا قائدی هم به خوبی در موقعیت گلزنی قرار گیرد.

استقلال با این مهاجم بلند قد اوج گرفته بود و در دیدارهای حساس هم زیبا بازی می کرد و هم امتیازات لازم را جمع آوری کرده بود اما امروز در تمرین آبی پوشان شاهد آسیب دیدگی این بازیکن بودیم. برای استقلال و برای لیگ بهتر است که آُسیب دیدگی این بازیکن جدی نباشد.

بازی های درخشان و هجومی استقلال چه در خانه و چه در بیرون از خانه باعث شده تا جذابیت خاصی به لیگ داده شود و بهتر است که دیاباته که سهم بسزایی در بازی های درخشان استقلال داشته است مصدوم نشود.

هنوز وضعیت آسیب دیدگی این بازیکن به صورت دقیق مشخص نشده است.یکی از پزشکان استقلال درباره آسیب دیدگی این بازیکن گفت: الان نمی توانیم در خصوص وضعیت او چیزی بگوئیم و همه چیز بعد از عکسبرداری مشخص می شود‌.

احتمالا فردا صبح وضعیت دیاباته مشخص شود که امیدواریم او دچار آسیب دیدگی جدی نشده باشد.

استقلال در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از پدیده پذیرایی خواهد کرد و تیم استراماچونی در این دیدار حساس سخت به دیاباته نیاز دارد و باید دید که فردا وضعیت او چه خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال استراماچونی استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)