Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا آقا میرزایی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های خسارت سیل پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور طبیعی با توجه به شدت بارش ها در آینده ممکن است در آینده  مشکلات بیشتری در مناطق سیلزده ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای انجام شده از مناطق سیلزده و پروژه های در دست احداث و شدت بارندگی ها توجه به تثبیت راه های ارتباطی به ویژه در روستاها و تسریع در لایروبی و دیوارهای حفاظتی در این مناطق ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بیان کرد: مجموعه عوامل راهداری، آب منطقه ای، سایر دستگاه های خدمات رسان و امداد و نجات در تلاش هستند تا در آینده با شدت گرفتن بارش ها  مشکلی درمناطق سیلزده شهرستان پلدخترپیش نیاید و چنانچه موردی ایجاد شد در حداقل زمان نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی به جاده تخریب شده از سیل پلدختر –خرم آباد اشاره کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء و با کارفرمایی معاونت وزارت راه در حال انجام است.

آقا میرزایی یادآورشد: پل های فلزی و پل های بیلی که در پسا سیل نصب شده مجدد بررسی شد، مشکل خاصی بجز ۲ مورد که باید دستک های پل ها تثبیت شود مشاهده نشد که اداره راهداری در رابطه این اقدام  قول مساعد داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان این که راه های ارتباطی استان در حال حاضر مشکلی ندارند، گفت: هم اکنون تردد در تمام جادههای استان برقرار است تنها راه ارتباطی چند روستای شهرستان پلدخترقطع شد که موقت بود، مشکل آنها برطرف و ارتباط برقرار است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امداد و نجات سیل مدیریت بحران پلدختر زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد

به گزارش خبرگزاری مهر، یزدان افشاری‌پور، صبح چهارشنبه گفت: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی راه ارتباطی ۱۲ روستا در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد.

وی با بیان اینکه محور ارتباطی عنبرآباد به بخش اسماعیلی به دلیل طغیان رودخانه زاروکی مسدود شده و رانندگان می‌تواند از مسیر کنار صندل تردد نمایند افزود: بارش شدید باران به مزارع کشاورزی و راه‌های شهرستان عنبرآباد خسارت وارده کرده است.

کد خبر 6080653

دیگر خبرها

  • لایروبی آبشخور‌های مناطق حفاظت محیط زیست لرستان
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد