Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@21:26:02 GMT

گالری گردی خانم بازیگر با استایلی خاص/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۶۷۰۷

گالری گردی خانم بازیگر با استایلی خاص/ عکس

ساعت24 - حدیثه تهرانی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.

حدیثه تهرانی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حدیثه تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه مرتضوی‌ها شهرکرد به مرکز بوم‌گردی تبدیل می‌شود

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت: در جهت جذب گردشگر در شهرکرد، طی مراحل اداری خانه مرتضوی‌ها توسط شهرداری خریداری و تبدیل به مرکز بوم‌گردی خواهد شد، تاکنون مجموعه خانه بوم‌گردی در مرکز استان وجود نداشته است و خانه مرتضوی‌ها اولین مرکز بوم‌گردی شهرکرد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، ماشاالله ایزدی شامگاه_ شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: وظیفه شورای شهر در تحقق شعار سال‌جاری تسهیل‌گری، ارتباط با مسئول، نظارت مستمر و تلاش در جهت درآمد پایدار است.

وی اضافه کرد: مردم درباره مسائل مربوط به مدیریت شهری از جمله تقسیم عادلانه خدمات شهری، انتقال پساب‌ها پیگیری عوارض عادلانه و ایمن‌سازی ساخت‌وسازهای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر مطالبه دارند که مجموعه شورای شهر باید در حل این مسائل در جهت امیدبخشی اقدام کند.

رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد، افزود: مسئله خانه‌های فرهنگ در شهرکرد باید به صورت جدی دنبال شوند، از این رو مناطق غرب شهرکرد، منظریه، میدان بوعلی سینا مکان‌های مناسبی در این خصوص هستند.

ایزدی با اشاره به استفاده از تمام امکانات موجود جهت اجرای برنامه‌های روز شهرکرد تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام هفته شهرکرد باید امور مربوط به مسئله تأسیس بنیاد شهرکردشناسی در اولویت‌ها قرار گیرد تا با توان بهتری، ظرفیت‌ها و تاریخ شهرکرد را معرفی شود.

وی تاکید کرد: در جهت جذب گردشگر در شهرکرد، طی مراحل اداری خانه مرتضوی‌ها توسط شهرداری خریداری و تبدیل به مرکز بوم‌گردی خواهد شد، تاکنون مجموعه خانه بوم‌گردی در مرکز استان وجود نداشته است و خانه مرتضوی‌ها اولین مرکز بوم‌گردی شهرکرد خواهد بود.

کد خبر 744360

دیگر خبرها

  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • کف شکنی و حفر گالری چاه روستای دیزران
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ماجرای دوستی پایدار خانم بازیگر با تام کروز
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است
  • خانه مرتضوی‌های شهرکرد به مرکز بوم‌گردی تبدیل می‌شود
  • خانه مرتضوی‌ها شهرکرد به مرکز بوم‌گردی تبدیل می‌شود
  • ضرورت راه‌اندازی گالری هنرمندان در شهرستان بهار