Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از تصادف زنجیره‌ای در محور ازنا- اراک خبر داد.

صارم رضایی اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای که ساعاتی پیش در حوالی روستای مرزیان رخ داد چهار خودروی تریلر، پیکان وانت، پژو ۴۰۵ و خودرو سمند با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: پس از تماس با  مرکز کنترل و هماهنگی عملیات  امداد و نجات بلافاصله سه تیم عملیاتی متشکل از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا در محل حادثه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صارمی اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه راننده پیکان وانت در دم جان باخت و سه نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومین توسط عوامل امدادی اورژانس به بیمارستان امام علی(ع) انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: راننده فوتی گرفتار در خودرو توسط امدادگران جمعیت هلال احمر رهاسازی و با خودروی شهرداری به شهر ازنا انتقال داده شد.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، سید محمد مهدی سجادی در تشریح این خبر، افزود: در پی گیر افتادن یک دستگاه لودر در سیلاب در کیلومتر ۷۵ محور خاش به ایرانشهر سه نفر جان باختند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: این حادثه، سه جان‌باخته داشت که نیروهای عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضائی حاصل در محل حادثه تحویل دادند.

این سه نفر اهل خراسان شمالی، قم و طبس بودند که به منظور کمک به همکاران گرفتار در سیل با یک دستگاه لودر رفته بودند و در اثر شدت سیل لودر واژگون شد و هر سه نفر جان باختند.

کد خبر 6079790

دیگر خبرها

  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران