Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:17:24 GMT

مه غلیظ در برخی از جاده های زنجان حاکم شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۶۸۲۹

مه غلیظ در برخی از جاده های زنجان حاکم شده است

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف مه غلیظ در برخی از جاده های استان زنجان حاکم است. 

وی اظهار کرد: مه غلیظ در محورهای زنجان به بیجار، زنجان به دندی، زنجان به طارم، خدابنده به همدان حاکم است که در این میان رانندگان حتما آستانه دید خود را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه همچنین بارش برف و مه غلیظ در گردنه های کوهستانی استان حاکم است، گفت: رانندگان حتماً برای تردد در گردنه‌های کوهستانی دقت کنند و تمهیدات گرمایشی را در دستور کار قرار دهند و رانندگانی که در فصل زمستان اقدام به مسافرت می‌کنند توصیه می‌شود خودروی خود را به سیستم گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

مظفری ابراز کرد: رانندگان با توجه به بارش برف حتماً با دقت و حوصله رانندگی  کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

کد خبر 4788228

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور بارش برف بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت

به گزارش خبرآنلاین، بارش شدید باران در نطنز موجب سیل وحشتناک در روستای صالح آباد نطنز شد.

بارش باران موجب آب گرفتگی محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز شد و این بارش‌ها به قدری شدید بود که در روستای صالح آباد نطنز شاهد سیل وحشتناکی بودیم.

به گزارش فارس، سعید احتشامی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز اظهار کرد: ماموران راهداری در حال بازگشایی محورها،شانه سازی، رفع انسداد و رفع آب بردگی پل حسن‌آباد در محور جاده قدیم نطنز به کاشان هستند و این محور بازگشایی شد.وی افزود:جاده بادرود به پل هنجن هم بر اثر سیل مسدود شده که ماموران هم اکنون در حال رفع انسداد جاده هستند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898725

دیگر خبرها

  • جاده هراز بازگشایی شد
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • از کجا بفهمیم غلظت خون داریم؟ | علائم غلظت خون را بشناسید
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی برای زنجان