Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهریارپور شامگاه سه‌شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ۳۱ دستگاه اجرایی استان افزون‌بر یک‌هزار و ۹۷۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به پیمانکاران بدهی دارند.
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری می‌توانند نسبت به جذب اسناد (اوراق) تسویه خزانه موضوع بند "و" تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۸ برای پرداخت بدهی پیمانکاران بدهکار به بانک‌های عامل، امور مالیاتی و امور اقتصادی و دارایی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهریارپور تصریح کرد: پیمانکاران بدهکار به بانک‌های عامل می‌توانند ضمن پرداخت بدهی خود از طریق تهاتر این اسناد با دستگاه اجرایی طرف قرارداد، از بخشودگی جرایم قابل بخشش بانکی نیز بهره‌مند شوند.
وی یادآور شد: به همین منظور مسئولان امور مالی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نسبت به بررسی میزان طلب و بدهی پیمانکاران را بررسی و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به جذب اسناد (اوراق) تسویه خزانه موضوع بند "و" تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۸ اقدام لازم را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، با توجه به بدهی افزون‌بر یک‌هزار و ۹۷۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی ۳۱ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری به پیمانکاران اما تاکنون تنها ۳ دستگاه اجرایی این استان شامل اداره کل راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای استان نسبت به استفاده از اسناد (اوراق) تسویه خزانه موضوع بند "و" تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۸ برای تهاتر و پرداخت بدهی خود اقدام کرده‌اند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون ۳۰ طرح مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی دارد.
چهارمحال و بختیاری در ابتدای سال جاری ۱۴ طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی داشت که پس از سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرکرد ۱۶ طرح به مجموع طرح‌های اقتصاد مقاومتی این استان افزوده شد.
برای ۱۶ طرح اقتصاد مقاومتی سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختیاری ۳۱ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شد که از این مبلغ تاکنون ۶ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال هزینه و ۶ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال در سال‌جاری مصوب شد.
راه‌آهن، جاده‌های ترانزیتی، آب‌رسانی بن به بروجن، احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی روستایی ویژه محرومان، انتقال آب برای توسعه باغات در زمین‌های شیب‌دار، تامین آب آشامیدنی روستاها، مرمت و بازسازی ایل‌راه‌های عشایری، آبخیزداری و آبخوان‌داری، توسعه گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی از جمله این طرح ها است.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی شهرکرد چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگ سازمانی و صیانت و حفظ نیروی انسانی بر اساس آموزه‌های دینی و مذهبی برگزار شد.

در جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که با حضور بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اعضای شورای فرهنگی و حضور وبیناری مدیران کل ثبت و مسوؤلین فرهنگی استان‌ها برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت تجهیز نمازخانه‌ها و فضاهای فرهنگی مراکز استان‌ها و واحدهای ثبتی کشور، گسترش برنامه‌های قرآنی، مراسم و مناسبت‌های دینی و مذهبی و راهکارهای تقویت مشارکت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان ثبت در این جلسه با تقدیر از مدیران و کارکنان این سازمان و حضور پرشور آنان در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و امور خیریه بویژه جز خوانی قرآن کریم برای سومین سال متوالی در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از شروع ساعات کاری، در کنار مأموریت‌ها و فعالیت‌های گسترده ثبتی گفت: صیانت از نیروی انسانی یکی از مهمترین مقولات سند تحول و تعالی دستگاه قضائی است و طبعاً گسترش برنامه‌های فرهنگی و افزایش اعتقادات دینی عامل مهمی در جلوگیری از پیدایش فکر و ذهنیت مجرمانه و تخلفات اداری است و مبنای مهمی در شکل‌گیری فرهنگ سازمانی بر مبنای ارزش‌ها و اعتقادات دینی خواهد بود.

در این جلسه مؤسسه نان و ارزاق بهشتی که با مشارکت و همدلی تمامی مدیران و کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) تأسیس شده است از سوی رئیس سازمان ثبت افتتاح و مدیران و کارکنان این سازمان با اهدا کمک‌های نقدی خود در اولین گام، پویش نذر نان رایگان از سوی نانوایی‌های مناطق محروم را پایه گذاری کردند.

مقرر است این مؤسسه با ایجاد پویش دائمی نذر نان در گام اول و سپس توسعه فعالیت‌های خود در کمک به نیازمندان، اقدامات و برنامه‌های متنوعی را با همیاری و مشارکت خانواده بزرگ ثبتی کشور و سایر بخش‌های دستگاه قضائی در مناطق محروم و کمتر برخوردار به انجام برساند.

کد خبر 6063659

دیگر خبرها

  • افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین
  • افزایش بدهی‌های آلمان به ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو
  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی