Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، سرهنگ حسن عسکری اظهار داشت: امروز دشمن با هدف قرار دادن معیشت مردم و در تنگنا قرار دادن آن‌ها می‌خواهد مشکلاتی برای نظام ایجاد کند که می‌طلبد ما با روحیه جهادی و ظرفیتی که در سپاه و بسیج داریم در این حوزه نیز سربلند میدان باشیم و با جلو گیری از این اقدام با به زانو در آوردن دشمن یک بار دیگر همت خود را به دشمن نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج بر خود لازم می‌داند همانطور که در مسائل فرهنگی ورود پیدا می‌کند و جلو هجمه‌های دشمن را می‌گیرد در بحث معیشت هم ورود پیدا کرده تا بتواند به شکل‌های مختلف در تامین معیشت مردم مستضعف قرار بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج ارزش هر سری جهیزیه را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این جهیزیه‌ها به نوعروسان بی بضاعت در شهر سنندج اهدا می‌شود.

سرهنگ عسکری یادآور شد: بسیج و سپاه خود را خادم مردم و نظام میداند و هر کجا بدانند که حضور آنان تاثیر گذار است به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمتگزاری به این ملت هستند.

کد خبر 4788277

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران سنندج جهیزیه عروس بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام بسیج گرگان هفته بسیج قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی راهپیمایی شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم

رژه نیرو‌های مسلح در سنندج در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان  با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.

در این آیین یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

استاندار کردستان در این آیین اظهار کرد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این ارتش را نسبت به سایر ارتش‌های دنیا متفاوت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیل زارعی کوشا تاکید کرد: امروز با تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی، کشور ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا است.

وی با اشاره به عملیات غرورمندانه سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل بیان کرد: این اقدام گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

استاندار کردستان با اعلام اینکه این اقدام تنبیهی موجب امیدآفرینی در بین آزادگان جهان شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام بنا نهاده شده و براساس فرامین رهبر حکیم انقلاب امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: این اقدام غیورمردان سپاه در وعده صادق، تمام کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند خوشحال و امید را در قلب آنان زنده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی