Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مسابقات ــ سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افتتاحیه سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و مسئولان این نیرو روز گذشته، 12 آذرماه در مسجد النبی(ص) ستاد این نیرو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به اهمیت فراگیری و نشر فرهنگ قرآنی در جامعه، کسانی را مستحق درک حقایق و معارف آن دانست که رابطه لفظی و قلبی با قرآن برقرار کنند. هدف از برگزاری اینگونه برنامه‌ها ارتباط لفظی با قرآن و سپس درک آیات آن است.

محمدی در ادامه با تأکید بر اینکه قرآن معجزه الهی، قابل فهم بر همگان و دارای مراتبی است که از آن به باطن قرآن تفسیر می‌شود، بیان کرد: رسیدن به باطن قرآن نیاز به ریاضت‌های فکری و روحی دارد و قابلیت‌های ویژه‌ای می‌خواهد تا ظرف وجودی انسان پذیرای این حیقت عالی باشد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدیان، معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی ـ سیاسی نهاجا ضمن خیر مقدم به شرکت‌کنندگان، برنامه‌های این دوره از مسابقات را برای حاضران تشریح کرد.

یادآور می‌شود، در این دوره از مسابقات، 180 شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ کل، 25، 20، 15، 10، 5، 3، 1 جز، قرائت ترتیل و تحقیق و مفاهیم قرآن و اذان به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن نهاجا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش درباره آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، گفت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است.

وی افزود: آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره اینکه که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند؟ اظهار کرد: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

امیر واحدی گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • تا پای جان برای ایران
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد