Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: هر کسی سهمیه حضور در جام تختی را می‌خواهد باید حتما در مسابقه انتخابی هفته آینده کشتی بگیرد. ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درخصوص مسابقات انتخابی جام بین‌المللی تختی که روزهای 17 و 18 آذر ماه در سالن هفت‌تیر تهران برگزار می‌شود،‌ اظهار داشت: غیر از نفراتی که اعلام شده‌اند و آنهایی که در مسابقات قبلی سهمیه جام تختی را دریافت کرده‌اند، باقی کشتی‌گیران تنها از انتخابی هفته آینده سهمیه حضور در این رقابت‌ها را به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر لیست منتخب لیگ برتر که از سوی کادرفنی تیم ملی مشخص می‌شود، هیچ کشتی‌گیر دیگری اگر سهمیه نداشته باشد، بدون حضور در این انتخابی پیش رو سهمیه جام تختی را دریافت نخواهد کرد.

کاوه در مورد انتخاب لیست منتخب لیگ نیز گفت: همانطور که از قبل وعده داده بودیم لیگ هم یکی از مراحل انتخاب ما بود و قول دادیم که برترین‌های این رقابت‌ها سهمیه حضور مستقیم در جام تختی را بگیرند و از انتخابی این مسابقات معاف شوند. به زودی در این خصوص جلسه‌ای خواهیم داشت.

سایه روشن‌های یک لیگِ پرحاشیه؛ از گلایه‌های به‌حقِ محمد بنا تا کشتی‌گیران معترضمحمدرضا طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی شد



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

هفتمین دوره اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، انتخابی جام جهانی به میزبانی بندر انزلی تا ۳۰ فروردین ماه برگزار می‌شود.

در این اردو که متشکل از ۲۱ بازیکن از سراسر کشور در حال برگزاری است، المیرا پوپاش، زیبا یحیوی، فائزه پشتدار و نازنین امیدی ۴ ورزشکار گیلانی و مینا حسنی به عنوان مربی از گیلان حضور دارند.

تیم ملی هاکی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را برای در مسابقات قهرمانی آسیا (به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه) و انتخابی جام جهانی آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم