Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: اگر شرایط به همین منوال بخواهد برای تیم ملی دوچرخه‌سواری پیش برود میل چندانی برای حضور در اردوهای المپیکی تیم ملی ندارم. تاریخ انتشار: 09:14 - 13 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۵۰۸

امیرحسین جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی دوچرخه‌سواری اظهار داشت: از چند روز دیگر مرحله جدیدی از اردوهای تیم ملی آغاز خواهد شد اما با این وجود به دلیل سرما و آلودگی هوا خیلی راغب به حضور در اردوی تیم ملی نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها از فدراسیون درخواست کردیم تا برای ما  یک اردوی برون‌مرزی تدارک ببیند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد.

وی ادامه داد: دوچرخه‌سواری رشته‌ای نیست که با یک مسابقه بتوان سهمیه المپیک کسب کرد. از فدراسیون درخواست کردیم از ما حمایت کنند تا در بخش پیست و رشته مدیسون سهمیه المپیک بگیریم اما مسئولان فدراسیون به همین یک سهمیه‌ای که در بخش جاده کسب شده، دلخوش هستند و توجهی به کسب سهمیه‌های بیشتر ندارند.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه برنامه بلندمدت در ایران وجود ندارد نتیجه این شده تا ملی‌پوشان در بازه کوتاه مدت به نتیجه دلخواه نرسند. دوچرخه‌سواری رشته‌ای است که باید همیشه در مسابقه بود. واقعا برای نتیجه گرفتن در المپیک باید خیلی از جان و دل مایه گذاشت تا به هدفی که می‌خواهیم برسیم، اما از آنجایی که دوچرخه‌های ما فرسوده هستند و حمایت خوبی هم از ما صورت نمی‌گیرد مسئولان انتظار دارند در مسابقات معجزه کنیم.

جمشیدیان افزود: هر کسی که بخواهد به المپیک برود نیازمند حضوری مداوم در اردوها و مسابقات است اما فعلأ تکاپوی چندانی در فدراسیون مبنی بر حضور در المپیک دیده نمی‌شود. اگر در رقابت‌های برون مرزی خوب نتیجه نگیریم طوری با ما برخورد می‌شود، انگاری مرتکب قتل شده‌ایم. نتایجی که در مسابقات برون مرزی توسط دوچرخه‌سواران ایرانی کسب می‌شود به غیرت خود ورزشکاران و استعدادشان برمی‌گردد نه حمایت فدراسیون. سایر کشورها بیکار ننشسته‌اند که ما بیایم و مدال بگیریم. برنامه منظمی برای ما وجود ندارد و امیدوارم مسئولان بیشتر به ما بها دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نه تنها مربی خوب خارجی نداریم بلکه حتی تجهیزات مناسب هم در اختیار ما قرار نمی‌دهند تا با آن تمرین کنیم، تنها امیدوارم شرایط بهتر شود. اگر شرایط به همین منوال بخواهد پیش برود میل چندانی برای حضور در اردوهای تیم ملی نخواهم داشت، چون آبرویم را از سر راه نیاورده‌ام که بروم در آنجا توسط سایر ورزشکاران مورد تمسخر قرار بگیرم.

بیشتر بخوانید: انتخاب صفرزاده به عنوان سرمربی تیم‌های دوچرخه‌سواری نوجوانان و جوانان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک