Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:38:09 GMT

راه‌های کسب رضایت از زندگی زناشویی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۷۷۹۰

راه‌های کسب رضایت از زندگی زناشویی

ایسنا/بوشهر کارشناس مسئول سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: همه زوجین باید مهارت‌های لازم برای داشتن زندگی موفق و آرام را بیاموزند و یکی از راه‌های کسب مهارت شرکت در کلاس آموزشی و ارتقاء آگاهی آن‌ها است.

امید کازرونیان در کلاس آموزشی کسب مهارت‌های زندگی زناشویی ضمن بیان روش‌های کسب رضایت از زندگی زناشویی، اظهار کرد: همه انسان ها دوست دارند از زندگی خود لذت ببرند ولی بعضی اوقات به دلیل نداشتن مهارت کافی از زندگی خود رضایت کمتری دارند که لازم است زوجین مسئولیت زندگی و رفتارهای خود را بپذیرند و در مورد نقش تأثیرگذار خود در حل تعارض‌های زناشویی اطلاع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعهد زوجین از مهم‌ترین موضوعات زندگی زناشویی است

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در زندگی، تعهد زوجین نسبت به خانواده است که این احساس تعهد زمینه انجام فعالیت‌های زیادی است.

این کارشناس با بیان اینکه اگر تعهد بین زوجین آسیب ببیند نظام خانواده دچار مشکل جدی می‌شود، افزود: زوجین همیشه باید نسبت به همدیگر متعهد باشند چون رمز خوشبختی فرد در توجه و پاسخ به شریک زندگی‌اش نهفته است.

کازرونیان تصریح کرد: زوجین باید با احترام با هم برخورد کرده و به خانواده یکدیگر نیز احترام بگذارند. اجازه ندهند کسی در زندگی آنان دخالت کند و در هنگام نیاز از مشورت افرادی که توانایی کمک به آنان را داشته باشند بهره‌مند شوند.

زوجین بر روی زندگی خود تمرکز داشته باشند

وی بیان کرد: زوجین به روی زندگی خود تمرکز داشته باشند و از سرک کشیدن و دخالت در زندگی دیگران به‌ شدت پرهیز کنند. هر فردی باید علایق و سلایق همسر خود را بداند و نسبت به آن‌ها احساس مسئولیت داشته باشد.

زوجین پیش چشم فرزندان خود مشاجره نکنند

کارشناس مسئول سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان تاکید کرد: گاهی اوقات زوجین ممکن است در بعضی امور با هم اختلاف نظر داشته باشند که نباید در مورد آن پیش چشم فرزندان بحث و مشاجره کنند و هنگامی که فرزندانشان حضور ندارند موضوع اختلاف خود را حل‌وفصل نمایند، همچنین در صورت نیاز لازم است که از مشاوران و افراد صاحب‌نظر کمک بگیرند.

امید کازرونیان خاطرنشان کرد: محبت و صمیمیت لازمه زندگی است و زوجین باید با تمام وجود خود با همدیگر محبت‌آمیز رفتار کرده و نسبت به خطای همدیگر گذشت داشته باشند تا منزل آنان که محل رشد و تربیت فرزندان است از گرمای عشق و صمیمت مملو باشد. نتیجه این رفتارها احساس رضایت‌مندی برای زن و مرد است و در نتیجه فرزندان آنها نیز از زندگی لذت می‌برند.

به گزارش ایسنا، کلاس‌های آموزشی کسب مهارت‌های زندگی زناشویی توسط کارشناسان سلامت روان به صورت مستمر در بخش‌های مختلف شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زوجين رضایت از زندگی مهارت زندگی زناشویی روانشناسي زوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟

در این میان شرکت‌هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش بزرگ‌تری مواجه خواهند بود. طبیعتا مدیران خودرو به عنوان شرکتی که هر ساله بالاترین آمار تولید و فروش خودرو در میان شرکت‌های مونتاژِی ایران را ثبت می‌کند و باشگاه مشتریانی با وسعت بیش از 600 هزار نفر دارد، یکی از گسترده‌ترین کمپین‌های امداد جاده‌ای را در نوروز 1403 برگزار کرد.

اما خروجی این کمپین به چه شکل بود و تا چه میزان توانست رضایت مشتریان را جلب کند؟

این کمپین نوروزی از 25 اسفندماه 1402 آغاز و تا 13 فروردین 1403 به مدت 18 روز ادامه داشت و بیش از 3 هزار و 200 درخواست امداد جاده‌ای ثبت شد.

کاهش زمان حضور امدادگران در صحنه

با تلاش صورت گرفته در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، میانگین زمان ثبت درخواست تا حضور امدادگران در محل مشتریان نسبت به سال گذشته 22.5 درصد کاهش پیدا کرد. میانگین زمان حضور امدادگر در صحنه پس از تماس مشتریان با شماره 49082-021 حدود 30 دقیقه بود.

رضایت 96 درصدی مشتریان از نحوه پاسخ گویی

طی 18 روز برگزاری این کمپین بیش از 20 هزار تماس به مرکز امداد مدیران خودرو ثبت شد که 12 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت و 96 درصد مشتریانی که با مرکز تماس مدیران خودرو ارتباط گرفتند از نحوه‌ پاسخ‌گویی رضایت داشتند.

لازم به ذکر است برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان در ایام نوروز، 181 نمایندگی خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور فعالیت داشتند. همچنین بیش از 115 جایگاه خودروی امداد مدیران خودرو در جاده‌های سراسر کشور مستقر بودند. بیش از 1500 نفر در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ایام نوروزی در حال خدمت‌رسانی به مشتریان بودند. همچنین در مجموع بیش از 18 هزار و 300 خودرو در مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو خدمات دریافت کردند.

مدیران خودرو نشان داده با استفاده از نیروهای متخصص در مراکز متعدد در سراسر کشور به دنبال سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشتریان است. با توجه به این که مدیران خودرو آمار بیشترین تعداد تولید و فروش خودروهای مونتاژی در کشور را دارد، بدیهی است که بیشترین میزان مراجعه کننده را در مقایسه با مدل‌های رقیب داشته باشد.

با این وجود موفقیت ارائه خدمات SOS در کمپین نوروزی مدیران خودرو نمونه‌ای از تبیین خط مشی این شرکت مبنی بر خدمات پس از فروش و امداد جاده‌ای در بالاترین سطح ممکن است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898629

دیگر خبرها

  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن‌ها باید «نه» بگوییم
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران