Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:58:26 GMT

در تئاتر «شهرزاد» چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۷۸۲۴

در تئاتر «شهرزاد» چه خبر است؟

نمایش «قتل درموقعیت 35 درجه شمالی» به کارگردانی امین میری شب گذشته 12 آذرماه روی صحنه رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، تازه ترین نمایش امین میری با عنوان «قتل درموقعیت 35 درجه شمالی» در نخستین شب اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت.

این اثر نمایشی تازه ترین نمایش امین میری بعد از نمایش «شلتر» محسوب می‌شود و این نمایش هرشب ساعت 18 در سال گلایل پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش یک اثر اقتباسی از رمان «در خیابانی که تو در آن زندگی می کنی» به نویسندگی ماری هیگینز کلارک است و امیر جنانی ، آزاده مشعشعی ، هدیه آزاده ، امیررضا میر آقا ، میثم غنی زاده ، وحید منتظری ، آرش دهقان شاد ، دینا هاشمی ، محمد احمدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از سوی دیگر، نمایش « آن دیگری» به کارگردانی سمانه زندی نژاد که اجراهای خود را در تاریخ 9 آبان سال جاری در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد، هفته پایانی خود را سپری می‌کند و این نمایش تا روز 19 آذرماه سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

گفتنی است این نمایش در روز جمعه پانزدهم آذر به دلیل تقارن با وفات حضرت معصومه در ساعت 16 اجرا خواهد شد و این اجرا مختص دانشجویان تمامی رشته‌ها است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت و ایران نمایش بلیت های این اثر نمایشی را با قیمت 30 هزارتومان خریداری کنند.

آزاده صمدی،محمدرضاعلی اکبری،طاهره هزاوه بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تئاتر شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • این خبرها را از دست ندهید
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود