Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین درویشیان صبح امروز در بدو ورود به شهرستان شهرضا با حضور در آستان مقدس امامزاده شاهرضا (ع)، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. تاریخ انتشار: 09:20 - 13 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۷۴۸

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز در بدو ورود به شهرستان شهرضا، در آستان مقدس امامزاده شاهرضا (ع) حضور یافت و ضمن زیارت مرقد مطهر امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع)، با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس و به ویژه شهید والامقام حاج ابراهیم همت ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  فعالیت سامانه نظارت بر معاملات سازمان بازرسی کل کشور متوقف شد

از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام درویشیان در سفر به شهرستان شهرضا، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان، بازدید از شعب دادگستری و زندان شهرضا است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی قوه قضاییه شهرستان شهرضا زندان شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با عزیمت به شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب این کشور، ضمن حضور در مجموعه قلعه شاهی این شهر، با تقدیم تاج گل به آرامگاه اقبال لاهوری ادای احترام کرد و پس از قرائت فاتحه برای ایشان، دفتر یادبود این مجموعه را نیز امضا کرد.

کد خبر 846593 منبع: ایسنا برچسب‌ها اقبال لاهوری ایران و پاکستان خبر ویژه پاکستان سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری + تصاویر
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری