Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر، دعوتنامه‌ای از «سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی برای شرکت در چهلمین نشست شورای همکاری خلیج‌فارس که در تاریخ دهم دسامبر در ریاض برگزار می‌شود، دریافت کرده است.

این نامه توسط «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر در دیدار با «عبدالطیف الزیانی» دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود از تشکیل اجلاس سران کشورهای عضو این شورا به ریاست ملک سلمان خبر داد و قبل از آن جلسه مقدماتی وزرا برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است که در این اجلاس تحولات سیاسی منطقه‌ای و بین‌المللی، وضعیت امنیتی منطقه و پیامدهای آنها در مورد امنیت و ثبات کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بررسی خواهد شد.

الزیانی ابراز اطمینان کرد که در اجلاس سران تصمیم‌گیری‌های سازنده‌ای حاصل شود که موجب تقویت و تعمیق همکاری متقابل بین کشورهای عضو و تحکیم پایه‌های آن می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خلیج فارس شورای همکاری خلیج فارس قطر کشورهای حوزه خلیج فارس اجلاس سران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

کد خبر 6085142 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است