Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حسن قبادی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با اشاره به اینکه گام‌های موثری در حوزه تولید و اشتغال در  دو سال اخیر برداشته شده، افزود: در حوزه تسهیلات پایدار روستایی و عشایری بیله‌سوار رتبه اول استان را دارا  می‌باشد.

وی بیان کرد: با اینکه سهمیه شهرستان در این بخش  ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده  اما مبلغ ۱۷میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تعهد اشتغال در شهرستان بیله‌سوار امسال هزار و ۸۰۷ نفر می‌باشد که تاکنون ۲۰درصد از این تعداد محقق شده است.

او گفت:  سهمیه شهرستان در حوزه مشاغل خانگی ۴۰۶میلیون تومان می‌باشد که از این میزان ۲۴۰میلیون تومان  توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

قبادی با بیان اینکه، از اولویت‌های مهم برای حرکت در مسیر توسعه توجه به بخش کشاورزی می‌باشد، گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد که به این بخش در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به صورت ویژه توجه شده است.

فرماندار بیله سوار اظهار کرد: در راستای  تجهیز مکانیزاسیون کشاورزی ۱۲ میلیارد و ۵۰۰  میلیون از طریق جهاد کشاورزی جذب شده و  ۸۲دستگاه تراکتور ،۱۲۱ دستگاه ادوات کشاورزی و ۲دستگاه کمباین نیز برای تحویل به متقاضیان در نظر گرفته شده است.

قبادی افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی و طبیعت گردی بارزترین پتانسیل و ظرفیت گردشگری بیله سوار بوده و این شهرستان با توجه به ویژگی‌های ممتاز خود در این زمینه این توانایی را دارد که به قطب بوم‌گردی منطقه تبدیل شود.

بیله سوار در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

برچسب‌ها طرح کارورزی اشتغال فراگیر اردبیل بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح کارورزی اشتغال فراگیر اردبیل بیله سوار طرح کارورزی اشتغال فراگیر اردبیل بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، قدرت الله چتری مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت ظرفیت ثبت نام استان سمنان یک هزار و ۱۳۰ نفر بود که تمام این افراد توانسته‌اند ثبت نام خود را کامل و هزینه سفر را نیز تکمیل کنند و استان سهمیه رزرو جذب نشده نیز ندارد.

وی افزود این مهم با تلاش شبانه روزی مدیران و عوامل کاروان‌ها صورت گرفته و نشانگر جدیت و پشتکار عزیزان در گام دوم عملیات ثبت نام حج تمتع سال‌جاری بوده است.

چتری ادامه داد حج امسال توسط ۹ کاروان در استان انجام می شود و لذا از این تعداد ۶ کاروان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد هستند و ۵۰ درصد از ظرفیت استان در حج سال جاری تایید پزشکی را دریافت کرده‌اند و لذا دو پزشک در حال ادامه معاینات حجاج بوده و همراه کاروان های استان اعزام نیز خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان بیان داشت ۱۷ نفر کارگزار و مدیر کاروان و نیز ۹ نفر نیز از روحانیون معین هم برای راهنمایی مناسک حج با کاروان‌های استان سمنان اعزام می.شوند و پنج نفر از ۹ مدیر کاروان حج سال جاری جوان و سال اولی هستند.

معدل سنی زائرین استان سمنان نیز به نسبت سال های قبل مطلوب‌تر است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898283

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کسب رتبه نخست عملیات ثبت نام تمتع کشور توسط حج و زیارت استان سمنان