Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شرمین شریفی در جمع خبرنگاران گفت: نصب تابلو و بنر‌های غیرمجاز در معابر شهری موجب اغتشاش فضای بصری در سطح شهر می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد: تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز علاوه بر آسیب به زیبایی سیما و منظر شهری در پاره از مواقع با ایجاد عدم ایمنی برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه تابلو‌ها در مکان‌های غیر‌مجاز مثل پیاده‌روها، روی تیر‌های چراغ برق، محوطه فضای سبز و روی المان‌های شهری نباید نصب شود؛ اظهار داشت: به همین منظور طرح جمع‌آوری بنر و تابلو‌های تبلیغاتی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

شریفی اضافه کرد: پس از شناسایی و ثبت تابلو‌های تبلیغاتی به مالکانی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده‌اند اطلاع‌رسانی و اخطار کتبی مبنی بر کسب مجوز جهت نصب تابلوی خود داده می‌شود و در صورتی که نسبت به کسب مجوز جهت نصب تابلو اقدام نکنند، تابلو‌های غیرمجاز بر اساس آیین‌نامه‌های قانونی توسط این سازمان از سطح شهر جمع‌آوری خواهد شد.

وی اظهار کرد: بعد از ابلاغ اخطاریه به واحد‌های صنفی مبنی بر جمع‌آوری تابلو و میله تابلو‌های غیرمجاز نصب شده در معابر سطح شهر و عدم توجه آن‌ها به ابلاغیه و اخطاریه‌ها، اقدام به برش‌کاری و جمع‌آوری تابلو و میله تابلو‌های غیرمجاز خواهد شد.

وی از اجرای طرح جمع‌آوری تابلو‌ها و بنر‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: ارتقاء زیبایی محیط بصری و حذف زوائد و ناهنجاری‌های محیطی از دلایل عمده اجرای این طرح است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: تعداد ۴۰۰ عدد بنر و ۳۰ تابلوی مکان نمای غیرمجاز از سطح شهر جمع‌آوری شد.

شریفی افزود: تابلو‌های جمع‌آوری شده در انبار شهرداری نگهداری شده و مراجعان در صورت اخذ تعهد مبنی بر عدم نصب تابلو غیرمجاز می‌توانند آن را تحویل بگیرند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در نهایت تصریح کرد: طرح جمع‌آوری تابلو و بنر‌های غیرمجاز به منظور جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می‌رود شهروندان ضمن عدم نصب تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز در اجرای طرح همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری